15 Ekim 2016 Cumartesi

Cumartesi İlk Beş #13 | Birlikte Bir Gün Geçirmek İstediğim Karakterler


Herkese merhaba. Çoğu zaman kitap okurken, kitapların içinde kaybolsam da, bazen gerçekten de kitapların içindeki dünyalarda yaşamak istiyorum. Bu ara sıra da olsa her okuyucunun başına gelmiştir bence. Ya da izlediğimiz dizi - filmlerde kaybolmak isteriz bazen. İşte bu yazımda da birlikte en azından bir günü birlikte geçirmek istediğim karakterleri yazacağım. Seçmek gerçekten çok zor olacak gibi.



Diziye özellikle ilk başladığım dönemlerde peş peşe öyle çok bölüm izlemiştim ki, bir an için gerçekten onlarla bir arada olduğumu düşündüğüm de olmuştu. Hadi ama kim istemez ki Dean'in Impalası'na atlayıp iblis avına çıkmayı? Valla ben çok isterdim.



Tardis'le zamanda yolculuk yapma imkanı mı? Hadi ama bunu kim geri çevirebilir ki? Genel olarak tüm doktorları seviyorum ama tartışmasız en en en sevdiğim ve aynı zamanda favorim olan 10. doktorla küçük bir yolculuğa hayır demezdim doğrusu.



Bizimkilerle bir günlüğüne Hogwarts'ı kasıp kavurmak harika ötesi olurdu. Snape'in derslerine girip rezil olmaya bile razıyım, o derece.



Will ve Jem'i birbirlerinden nasıl ayırabilirim ki? Elimde onlarla bir gün geçirme imkanı olsa, ikisini kendi zamanıma ışınlar Tessa'yı da bir başına iblislerle bırakırdım. Hıh -,- (Aslında Tessa'dan nefret etmiyorum ama bu ikili varken ona da lüzum yok şimdi.) Hem Jem bize keman da çalardı. Ah ah!



Lux serisinden Katy'le de çok iyi arkadaş olabileceğimizi düşünüyorum. Hatta sanırım Katy benim ruh ikizim gibi bir şey. Konuşacak konularımız asla tükenmezdi bence. En olmadı kitaplar hakkında hiç susmadan saatlerce konuşabilirdim onunla. Keşke gerçek hayatta da bir Katy'im olsa da konuşabilsem onunla -,-


Şu sıralar Jane Eyre'i okuyorum. Daha 150. sayfa civarlarındayım ama Jane'i kendime çok benzetiyorum, en azından şimdilik. O yüzden onunla bir gün geçirmek fena olmazdı bence.



Sizin beraber bir gün geçirmek istediğiniz karakterler kimler yorum olarak bırakabilirsiniz. Keşke böyle bir şey mümkün olsaydı, değil mi ama? Hem sonuçta bir güncük canım. Ama öylesi de kötü olurdu sanırım. Geçirdiğimiz o harika bir günün ardından sıkıcı ve sıradan hayatımıza dönmek. Aman kalsın madem -,- Şimdilik hoşçakalın. Bol kitaplı, musmutlu günler.:)






6 yorum:

  1. Doctor Who hayranıyım ben. Benimde favorim olan Doktor tartışmasız 10. Doctor yani David Tennant. 11 ve 12'yi de çok sevsemde onun yeri gerçekten ayrı bende. ^^ Will ve Jem hangi seriden bilmiyorum? Ama ben kesinlikle Hogwarts'da o muhteşem üçlüyle bir takım olarak macera yaşamak isterdim. :)) Supernatural 1. sezon 9. bölümde bıraktım ve devam etmedim. Nedenini bilmiyorum. :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Supernatural benim için gerçekten çok özel ama 11. sezonu (son sezon) izleyemedim bile -,- Bizimkilerle Hogwarts'da vakit geçirmeyi kim istemez ki? David'e aşık olduğum da doğrudur tabii ^-^ Ayrıca Jem ve Will Cehennem Makineleri serisinden :)

      Sil
  2. Güzel seçimler hepside. :)
    Seni mim'ledim bloguma bakabilirsin. :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim, hemen bakıyorum :))

      Sil
  3. Jane Eyre'nin bazı düşünceleri benim düşüncelerime çok uyuyordu. Ben de onu kendime yakın hissetmiştim. Aşk ve Gurur'dan Elizabeth Bennet'ı da kendime yakın hissederim. Onunla bir gün geçirmek isterdim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ah Elizabeth nasıl aklımdan çıkar? Kendime inanamıyorum. Zaten Elizabeth ve Jane de birbirlerine çok benziyorlar. Tabi Elizabeth'imiz az biraz daha gözü kara :)

      Sil