1 Ekim 2016 Cumartesi

Cumartesi İlk Beş #11 | Favori Kapaklar vol:2


Herkese merhaba.  Bu haftanın 'Cumartesi İlk Beş' köşesinde favori kitap kapaklarım var. Şimdi itiraf edelim. Bir kitabı alırken ilk olarak kapağı ilgimizi çekiyor da, sonrasında kitaba elimiz gidiyor. En azından benim için durum böyle. Bazen istisnalar da olmuyor değil doğrusu, orası kabul. Mesela kapağına vurulduğum bir kitaptan okuyunca nefret ettiğim, veya kapağı yüzünden ön yargılı yaklaştığım ama sonrasında çok sevdiğim kitaplarda oldu. Demek ki neymiş ön yargılarımızdan kurtulmalıymışız efendim. Ama en önemlisi de, yayınevleri kapak konusunda daha özenli olmalı değil mi ama? Evet yazımın ana temaları bunlar.









Siz de kendi favorilerinizi benimle paylaşabilirsiniz. Şimdilik hoşçakalın. Bol kitaplı, musmutlu, güzel günler. :)








6 yorum:

  1. Alaska'nın Peşinde'nin kapağını ben de beğeniyorum, henüz okumasam da :D İthaki ve Ayrıntı yayınlarının da kapak tasarımlarını seviyorum :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İthaki'nin kapak tasarımlarına bayılıyorum zaten. Sırf o kapaklar için bile çıktığı an kitaplarını almak geliyor içimden ama işte.. Alaska'nın Peşinde, en sevdiğim John Green kitabı benim. Okumanı öneririm. :)

      Sil
  2. Anna and the french kiss serisinin kapaklarına AŞIĞIM AŞIK O KADAR BAKMASI GÜZEL Kİ :'))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ya ben de bayılıyorum o serinin kapaklarına. Yabancı yayınları da serinin diğer kitabını çıkarsa da alsak, bir araya gelseler keşke ^^

      Sil
  3. Bu aralar benim dikkatimi en çok Hayalet Kalp'in kapağı çekiyor. Aslında sadece kapağı değil cildi, iç kapağı ve dokusu çok hoşuma gitti. Bütün fotoğraflarıma oradan buradan sokuşturasım geliyor :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen ben de çok seviyorum onun baskısını. Yazıyı taslak olarak kaydetmiştim yani daha öncesinde yazmıştım. O yüzden bu yazımda o yok. Ama bir sonraki favori kapaklar yazımda onu da görmen muhtemel ^^

      Sil