10 Eylül 2016 Cumartesi

Kitap Alışverişi #18


Sonunda olaylı kargoma kavuşabildim. Okuoku indirimini görür görmez (geçtiğimiz pazar günü) okuoku'dan kitap siparişi vermiştim. Ancak kitaplar bir türlü temin edilmedi. En sonunda telefon açtım ben de. Bunun üzerine siparişim kargoya verildi. Ama gerçekten anlayışlı davrandılar şimdi, o konuda bir lafım yok. Zaten başka zaman olsa bu kadar laf etmezdim, beklerdim de. Ama siparişim bayramdan sonraya kalsaydı büyük sıkıntı olacaktı benim için. Neyse işte dün de UPS'yi aradım kargom ne alemde, bayramdan önce gelir mi diye. Bana 'böyle bir kargo yok' demesinler mi? Ben ufaktan sinirlendim ama 'aman be, ne yaparlarsa yapsınlar modundaydım' artık. Ama bugün en beklemediğim anda kargom geldi. Her şeyi unuttum sanki bir anda.



Aslında siparişin yapı taşları bu üçlü oldu. Okuoku'nun 9.90 kampanyasından aldım. Hepsi de istediğim kitaplardı zaten. Eğer bayramdan sonra gelmesi sizin için bir sıkıntı olmayacak ise, indirime bir göz atın derim. Sanırım bu ay sonuna kadar devam edecekmiş ama kitapların baskısı tükenebilir benden söylemesi. Instagrama falan kitaplarda hasar yok yazdım ama inceleyince malesef ki Alice Hakkında Gerçek'in son 15-20 sayfasının ters basıldığını, üstüne de o düz ve ters basımlı sayfaların arasında bir 10 sayfa falan eksik olduğunu gördüm. Normalde değiştirirdim belki ama şu an gerçekten onun için de hiç uğraşamayacağım. Zaten 10 liraya aldım kitabı, o sayfaları da başkasından okuyuveririm artık, yeter daraldım valla. Ne siparişmiş arkadaş. 


Gelelim Marquez'lere. Normalde bu kitapları herhangi bir kitapçıdan bizzat da alabilirdim ama ne bileyim o an sipariş vermek daha basit geldi herhalde bilemiyorum. En kısa zamanda okumak istiyorum bunları da.


İki kitabı da uzun zamandır alıp okumak istiyordum. Kısmet bugüneymiş diyelim. Zaten büyük ihtimalle beğeneceğim de.

 

Murat Menteş kitaplarını da bayadır merak ediyordum. Sanırım kitapları birbirinden bağımsızmış. En beğenilen kitabı Korkma Ben Varım olunca ben de 'onu alayım madem' dedim. Dövüş Kulübü bütün bu aksaklıkların sebebi gibi bir şey oldu aslında. Tedarik süresi 1 gün olan kitap 4 günde zor tedarik edildi. Aramasam o da olmayacak. En sonunda kitaptan vazgeçtim, yeter ki artık kargo gelsin diye. Umarım kitabı beğenirim.


Bu da okuoku'nun hediye olarak gönderdiği kitap. Aslında Alice Hakkındaki Gerçek'in baskı hatasını bu kadar sakin karşılamamda az biraz bu kitap etkili. Tabi bir de kendi vurdumduymazlığım -,- Aman canım bir de onun yolunu gözleyemem artık.


Bunlar da ayraçlar. Ayraçlara bayıldım. Hepsi de çok güzel, çok tatlı ve bol bol. Hadi yine gönlümü aldın okuoku.


Ve işte bir de son kez toplu bir fotoğraf alalım. Genel olarak kitaplarımdan memnunum. Tabi 'genel olarak.' İçlerinde 'mutlaka okumalısın' dedikleriniz varsa lütfen yoruma yazın. Şimdilik hoşçakalın. Bol kitaplı, güzel günler. :)







26 yorum:

  1. Kitapların yüzleri çok renkli insanı okumaya teşvik ediyor doğrusu:) sevgilerle

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Değil mi ama? Ben de hepsinin kapaklarına ayrı ayrı bayıldım :)

      Sil
  2. Kitapların hepsi çok güzel çok imrendim Poldark hepsi benimde listemde olanlar darısı benim başıma :) Poldark'ında kapağı çok hoşmuş merak ettim konusuna bakıcağım.Keyifle okuman dileğiyle.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim. Aslında Poldark'ı bundan iki üç alışveriş öncesinde alacaktım ancak hep bekletmiştim. Bilmeden de olsa indirimi beklemişim sanırım :) Poldark'ın hem iç kapağını, hem cildini çok sevdim ben de ^-^

      Sil
  3. Dorian Gray güzeldir, dövüş kulübü de hala okumadıklarımdan. Çok güzel kitaplar var okudukça yorumlarını bekliyorum😄.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederiimm :) Ben de okumak için sabırsızlanıyorum ^-^

      Sil
  4. O indirimden ben de sipariş verdim ve hatalı baskı gelirse çok üzülürüm :(
    Alice Hakkındaki Gerçek'i son anda siparişten çıkardım ya pişman olucam kesin sonra :D
    Hadi bayramda bol bol okumalar sana^____^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ya sorma, incelemesem anca okuyunca fark edicem. Sevincim kursağımda kaldı valla -,- Teşekkür ederim, cümlemize diyelim :P

      Sil
  5. Dövüş Kulübü cidden çok güzel, kesinlikle beklemeye değer bence :D Jane Eyre'de sevdiğim klasiklerden... İyi okumalar dilerim :))

    YanıtlaSil
  6. Kitap kargosu geldiğinde, açar açmaz sayfalarını suratıma bastırıp kokluyorum. Tuhaf bir mutluluk, iyi okumalar.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ne yalan söyleyim aynısını ben de yapıyorum :) Teşekkür ederim ^-^

      Sil
  7. Güle güle okumalar ^^
    Ben de hemen sipariş mi versem diye düşündüm sayende :D Benim için bayramdan sonraya kalması da çok dert değil aslında.Bitmeden vereyim dimi sipariş o.o

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bence durma derim. İndirimde çok güzel kitaplar var ^-^

      Sil
  8. Benim de indirimlere içim gidiyor ama bu ay almayacağım, kararlıyım. (DAYANAMADI ALDI) :D Hayalet Kalp çok tatlı bir kitaptı, umarım sen de seversin. Marquez çok merak ediyorum ama daha alamadım hiçbir kitabını, yorumunu bekliyorum ona göre alacağım. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ah o tutulmayan sözler yok mu :D Hayalet Kalp'in kapağıyla hala aşk yaşıyorum resmen. Kesinlikle Marquez okumalısın. İnsan kendini film izliyor gibi hissediyor aynı zamanda. Kırmızı Pazartesi ile başlamanı öneririm. Umarım seversin ^-^

      Sil
  9. Herkes kargom gelmiyor diye şikayetçiydi bende de tam tersi . Kargo geldi ben evde değilim :D Ve bir hafta kadar da olmayacağım :( Alışveriş postlarını okuyup depresyona giriyorum ben de :)

    Alice deki sorun bende de vardı 97 den 105 atlayıp sonra 130 dan 97 ye filan dönüyordu. Sanırım yayınevi kaynaklı bir problem

    Albaya Mektup Yok ve Dorian Gray'in Portresini 5 ay önce aldım sanırım ama hala okumadım :D Atıcam birgün kendimi bir yerden -.-

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen bu günlerde yoğunluk yüzünden herkesin derdi aynı. Ben kavuştum ya şükür, başka bir şey demiyorum :D Alice için çok da heyecanlıydım ya. Olsundu artık ne diyelim -,- Okunmayı bekleyen kitapların azalmaması, geleneksel kitap kurdu derdidir bence ^-^

      Sil
  10. Okuoku'dan hiç alışveriş yapmadım ama sırf şu hediyeleri için bir gün alışveriş yapacağım :-)

    dövüş kulübü ve dorian gray'in portresi benim okuyup bayıldığım kitaplar. onları okuma sıranda öne çekebilirsin.

    korkma ben varım bende de okumayı bekliyor. yazarın ruhi mücerret kitabına bayılmıştım ama yazarın dublörün dilemması kitabını çok övüyorlar. ben de en güzel kitabı oymuş diye duydum :-)

    çok güzel kitaplar almışsın. keyifli okumalar.

    yalnız yorum kısmında "beni bilgilendir" butonunu göremedim. yorumuma cevap verirsen nasıl haberdar olacağım ???

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu zamana kadar şahsen okuoku'ya dair hiçbir şikayetim olmadı ama bu gecikmeyi de yoğunluklarına veriyorum. Önerebileceğim bir site yani. Teşekkür ederim güzel yorumun için. Yazdım önerileri bir kenara :) Butonun eksikliğinden haberim bile yoktu valla. Düzeltmeye çalıştım ama oldu mu bilemiyorum -,-

      Sil
    2. olmamış :-) sanırım blog şablonunla alakalı. bazı blog şablonlarında bu buton yok, seninkinde de yok.

      Sil
    3. Epey de kurcaladım ama dediğiniz gibi sanırım, ne yapalım artık :(

      Sil
  11. Çok güzeller, özellikle hangileri gözlerimden kalpler çıkardı biliyosun sen :D İyi okumalar, iyi bayramlaar ^.^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bilmez miyim :D Ayrıca çok teşekkür ederiimm. Sana da musmutlu, güzel bayramlar :)

      Sil
  12. Korkuyoryum ben ya şu kargo durumlarından Bir yer önerdiler bende oraya bakmayı düşünüyorum. Sorun olmuyormuş Güzel günlerde oku :)İlkay

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ya sorma bu kaçıncı oldu ama ben de her defasında aynı korkuyu yaşıyorum. Benim şansıma da ara sıra böyle aksilikler çıkıyor işte. Yine de indirimler takip edildiğinde bazı kitaplar çok uygun fiyata geliyor. Ayrıca çok teşekkür ederiimm :))

      Sil