30 Eylül 2016 Cuma

Favoriler | Eylül 2016


Herkese merhaba. Yazdığım en sönük favoriler yazısı bu olsa gerek. Bu ay okulların açılmasının verdiği mutsuzluk ve yılmışlık haliyle ne doğru düzgün herhangi bir şey okudum, ne de izledim. O yüzden bu yazıyı oluşturmak adına elimde pek de fazla seçenek yoktu açıkçası. Ama buna rağmen yine de okuduğum ve izlediğim hemen hemen her şeyi beğendim. Bu da bir şeydir, değil mi ama? 




Bu ayı toplamda 5 tam kitap, sayısız yarım kitapla kapatmışım. Bunları da okul açılmadan okumuştum yalnız. Yoksa durum daha da vahim olacak yani -,- Ekim ayında okuyacağım kitap sayısından şimdiden korkmaya, hatta utanmaya başladım açıkçası. Hepsini çok severek okudum. Alaska'nın Peşinde'yi zilyonuncu re-read yapışım oldu bu ay. O yüzden Alaska'nın Peşinde'yi saymazsak, içlerinden en en en sevdiğim, kalbime hançerler saplayan kitap Gece Yolu oldu. Okuyun, okutturun efendim.




Bu ay izlediğim en güzel film, tartışmasız ki, Akıl Oyunları oldu. Hala izlemediyseniz çok şey kaçırıyorsunuz. Gidin bir an evvel izleyin derim. Dizi olarak favorimse, bu ay başlayıp 2 günde bitirdiğim Poldark oldu. Bir karaktere bir oyuncu bu kadar uyabilirdi. Öyle bol aksiyonlu, vurdulu kırdılı, coşkulu bir dizi değil Poldark. Ama gayet güzel ve favorilerime girebilecek nitelikte bir dizi.




Şarkı olarak yeni bir şeyler keşfetmedim açıkçası. Ya da keşfettim ama şu an tamamiyle aklımdan çıktı. Belirli birkaç şarkıyı zilyon kez başa sarıp dinledim anlayacağınız. İçlerinden hiç eskimeyecek olan ve çok sevdiklerimden biriyle, Paloma Faith'ten Stargazer oldu. En azından bir kez dinleyin derim. Zaten sonrasında muhtemelen istemsizce başa saracaksınız.



Bunun dışında, bu ay fazlasıyla klasik müzik dinledim diyebilirim. Baş ağrılarına iyi geliyor. Tabi kişiden kişiye değişebilir de, orasını bilemeyeceğim.


Ve hazır keman resmi koymuşken birkaç tane de Lindsey Stirling parçalarından önereyim bari.


Daha bu liste uzar gider benden söylemesi. Siz gidin rastgele herhangi bir parçasını açın. Zaten muhtemelen bayılacaksınız. 


Benim ayım bu şekilde geçti. Umarım sizin için Eylül, çok daha dolu geçmiştir. Yazdıklarımdan kendi favorilerinizi benimle paylaşabilirsiniz. Şimdilik hoşçakalın. Dolu dolu ve musmutlu bir Ekim geçirmek dileğiyle. :)





9 yorum:

  1. Beş kitap gayet güzel sayı bence,ben bir kitapla bitirdim koca ayı :))
    Lindsey Stirling kemanıyla aşk yaşıyor bu kadın :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Son dönemde doğru düzgün bir şey okuyamadığımdan az geldi gözüme herhalde. Lindsey Stirling kemanıyla, ben de çaldığı parçalarla aşk yaşıyorum :))

      Sil
  2. Bu ay en çok utanan benim, aylık raporumda da göreceksin :D Oysa eylüle büyük umutla başlamıştım ben ama duygusal olarak dengesiz bir aydı benim için sanırım :D Neyse, Gece Yolu'nu yazdım bir yere :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ya aynen ben de bu aya büyük umutlarla başlamıştım oysa ki. Hayaller, hayatlar oldu biraz sanki :D Senin raporunu da bekliyorum o zaman. Gece Yolu'nu kesinlikle tavsiye ederim :))

      Sil
  3. Alaska'nın Peşinde ♥💎

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yaa ben de her şeyiyle çok seviyorum Alaska'nın Peşinde'yi ^^

      Sil
  4. Merhabaa :) Bloguna bayıldım ve hemencecik takibe aldım :D lütfen benim bloguma da göz at :) https://sofistikedusunur.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Beğenmene çok sevindim, teşekkür ederim. Hemen bakıyorum :))

      Sil
  5. merhaba ilginizi çekerse beklerim.
    sevgiler.
    http://mugeninlistesi.blogspot.com.tr/2016/11/24-kitap-cekilisi.html

    YanıtlaSil