16 Eylül 2016 Cuma

Cumartesi İlk Beş #9 | Tatilde Okuduğum En İyi 5 Kitap


Ve bir yaz tatilinin daha sonuna geldik. Acı ama gerçek. Ama ben hala okulların açılacağı gerçeğine adapte olamadım ya. Hayır ne bu rahatlık anlamıyorum yani -,- Aman neyse daha fazla içimizi karartmanın da bir alemi yok. Tuhaf bir şekilde, benim için tatilin en güzel ayı eylül oldu. Tüm yaz gezmediğim kadar gezdim, insan yüzü gördüm ve gerçek anlamda eğlendim. Geç olsun da güç olmasın diyelim. Bu cümle artık yavaş yavaş hayat felsefem haline geldi sanırım. Neyse, bu yaz toplamda 32 kitap okumuşum, ki bu bunaltıcı, hatta buharlaştırıcı İzmir sıcağını baz aldığımızda benim için harika bir rakam. Bu kadarını beklemiyordum açıkçası. Neyse, şimdi de geçelim ilk 5 favori kitabıma.





Tatil boyunca gerçekten birbirinden güzel kitaplar okumuşum. O yüzden listenin son kitaplarını seçerken biraz zorlandım. Bu kadar kararsız olduğum için, 'Gece Yolu da listenin bonusu olsun madem' dedim. Zaten kitapları daha önceden uzun uzun yorumlamıştım. Vereceğim linklerden yorumlarıma göz atabilirsiniz. 




Sizin tatiliniz nasıl geçti? Tatili başa alabilme şansınız olsaydı ne yapardınız, neleri değiştirirdiniz? Valla her şeye rağmen, geçirdiğim tatilden ben oldukça memnunum. Sadece eğer tatili başa alabilseydik, daha fazla uyurdum, uyurdum ve uyurdum. Tam da uykunun yaz boyu hiç olmadığı kadar tatlı ve dayanılmaz olduğu şu serin günlerde okulların açılması hak mı, reva mı şimdi? Neyse şimdilik hoşçakalın. Bol kitaplı, güzel günler. :)








18 yorum:

  1. Yanıtlar
    1. Valla ne yalan söyleyim ben de şaşırdım :D Teşekkür ederim ayrıca :))

      Sil
  2. Çook iyi 32 kitap gerçekten harika ben sanırım 6 kitap falan okudum bu aylarda tebrik ederim ^^
    Yine tatil mi yapsak ne? Dediğin gibi gerçekten tatil yeni başlıyormuş gibi hissediyorum.Bundan önce hep çalıştım eylül ayında bir rahatlama fırsatı buldum,şimdi de okullar açılıyor.Neyse napalım bir daha ki yaza artık :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ahaha, teşekkür ederiimm :D Hep tatil bitince o moda geçiyorum zaten, benim için klasik oldu artık -,-

      Sil
  3. Senden önce ben kitabını sanırım herkes okudu bir ben kaldım yahu :))) Elimdekiler bitsinde alıp okuyayım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Oku, oku, oku :D Sonrada üstüne filmini izle. Oh mis! :))

      Sil
  4. Bizim okul biraz tuhaf. Dersler bir ay sonra filan anca başlıyor. İlk iki hafta okulda boş boş dolaşıyorsun :D Biraz da bunun etkisiyle ben yaz tatilinin bitmesine hala 2-3 hafta varmış gibi hissediyorum. Bu ne rahatlık ben de bilmiyorum ama neyse 😂

    Yazı başa alsaydım değiştireceğim ilk şey Haziran olurdu sanırım. Hayatımın en saçma aylarından biriydi. Benim için de Eylül en güzel ay oldu. Birsürü kitap okudum ve gezdim 💕
    Bu yorumu yazarken ne fark ettim biliyor musun? Şu anda zamanı durdursak ne güzel olurdu 😊

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ne güzelmiş işte. Ama onun da negatif yönleri vardır tabi. Sonradan hızlanırlar falan. Aman neyse, tadını çıkar vaktin varken ^^ Aynı şeyi ben de düşündüm biliyor musun? Keşke zaman dursa -,-

      Sil
  5. Bu yaz yoğun olduğum için istediğim kadar kitap okuyamadım ben ne yazık ki. :( Ama seni tebrik ederim, iyi okumuşsun.
    Erebos, Kırmızı Pazartesi, Senden Önce Ben güzel kitaplardır, okudumğuda sevmiştim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim. Kesinlikle favorilerime girdiler ^-^

      Sil
  6. 32 kitap mı? ben yazı 7 kitapla kapattım :-) tebrik ederim. okuma hızının hep böyle devam etmesini diliyorum.

    YanıtlaSil
  7. Merhaba merhaba bloğunu yeni keşfettim bende bloguma beklerim takipteyimm

    YanıtlaSil
  8. Okulun açılmasını hiç istemiyorum ya, bu yazım neredeyse hiç kitap okumadan geçti :// Senden Önce Ben'i okuduğumda ne çok ağlamıştım :D Erebos'da çok güzeldi :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de hiç mi hiç istemiyorum ya. Sanki şu an uyuyorum da uyanınca kendimi yeniden Haziran ayında bulacakmış gibi hissediyorum. Garip ve acı bir durum yani -,- O değil de yarın sabah nasıl uyanıcam ben :'(

      Sil
  9. 32 kitap mı maşallah maşallah tü tü tü :D Erebosu ben de çok severek okumuştum.Başlat diye bir kitap varmış benzer. Onu da okumayı düşünüyorum.
    Bu okuma hızın devam etsin ve yeni okul döneminde başarılar^^

    YanıtlaSil