24 Eylül 2016 Cumartesi

Cumartesi İlk Beş #10 | Başlamak İstediğim Seriler


Herkese merhaba. Bu haftanın 'Cumartesi İlk Beş' köşesinde 'başlamak istediğim serilere' değineceğim. Okumak istediğim yüzlerce kitap olduğu düşünülürse, bu liste için aklıma bir dünya seri geldi haliyle. O yüzden seçim yapmak biraz zorlayıcı oldu. Ne yapayım yani? Hepsi benim bebeklerim. Hepsini istiyorum. Her şeyi istiyorum -,-


Uzun zamandır başlamak istediğim bir seri Yerdeniz. Ama nedense bir türlü fırsat gelmiyor da, başlayamıyorum. 



Sanırım bu seriye başlayamama nedenlerim oldukça aşikar. Zira ben yazarsam alıp başını gidecek -,- Neyse, ana nedenlerim:

1. Kitaplar gerçekten çok pahalı.
2. Kitaplar gerçekten çok kalın.
3. Seri gerçekten çok uzun.

Ama asıl neden tabi ki fiyatlar. Kahrolsun fakirlik -,-



Serinin ilk kitabı çıktığından beri okumak istiyorum. Hakkında pek bir şey bildiğimden de değil yalnız. Sadece kapaklarını acayip beğeniyorum. İçim gidiyor görüp de okuyamayınca.



Veee beni çıldırtan bir seri var sırada. Ateş Serisi. Serinin ilk üç kitabı Epsilon'dan, son iki kitabı Artemis'ten çıktı. Ancak ilk üç kitabının baskısı hiçbir yerde yok. Cidden yok yani. Yayınevleri de benim gibilere acıyıp kitapları yeniden basmıyor. Şanslıysam bir sahafta bulurum diye umuyorum. En kötü PDF olarak okuyacağım.



Karanlığın Efendileri de acayip merak ettiğim serilerden biri. Serinin ismi bile acayip havalı hani. Kitapları elime geçer geçmez başlayacağım.


Aslında başta da dediğim gibi, okumak istediğim binlerce kitap, yüzlerce seri var. Ama en en en çok içimin gittiği bunlardı. İçlerinde sizin okuduklarınız veya okumak istedikleriniz varsa yorum bırakabilirsiniz. Umarım okulların açılmasından sonra güzel bir hafta geçirmişsinizdir. Gerek öğrenciler, gerek öğretmenler, gerekse veliler. Neyse, şimdilik hoşçakalın. Bol kitaplı, güzel günler. :)






12 yorum:

  1. Açlık Oyunları Serisi ve Sherlock Holmes i tavsiye ederim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Açlık Oyunları en sevdiğim serilerden biridir benim de. Sherlock Holmes'u okumamıştım ama ^^

      Sil
    2. Açlık Oyunları ve Sherlock Holmes 1.kitapları okudum sadece ama devamını okuyacağım

      Sil
    3. Açlık Oyunları serisinin ikinci kitabını ilk kitaptan daha çok sevmiştim, ki ilk kitabı da sevmiştim. Umarım siz de beğenirsiniz. İyi okumalar :)

      Sil
  2. Gittikçe ne fark ediyorum biliyor musun? Zevklerimiz çok benziyor :D
    Yerdeniz, Zaman Çarkı ve Ateş Serilerine ben de çook uzun zamandır başlamak istiyorum ^^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen aynen :D Ateş serisini PDF olarak okuyacağım artık sanırım. O şekilde okumayı da hiç istemiyorum ya neyse. Zaman Çarkı ne zamana kalır bilemem -,- Yerdeniz somut olarak alabileceğimin en makulü sanırım. Hem daha bu ne ki? Sonu gelmiyor o listelerin :))

      Sil
  3. kitaplara boş zamanım da bakacağım teşekkürler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Umarım senin de ilgini çekebilirler :))

      Sil
  4. Ben de Açlık Oyunları serisini okumak istiyorum. kitapları elimde var ama henüz onlara sıra gelmedi. yabancı ve taht oyunları serilerine başladım, henüz bitiremedim. bunların dışında başka bir seriye henüz başlayasım yok.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İki seri de hayli uzun olduğundan devam etmeye şu an için cesaret edemiyorum açıkçası. Hoş şu aralar yeni bir seriye başlayabileceğimi de sanmıyorum ya. Ama elimin altında olsalardı güzel olurdu şimdi :))

      Sil
  5. Ateş serisini şans eseri tamamladım bende yeni yılda okuma listemde olucak kendileri.Yerdeniz ve şu Ruh Hırsızı serisini bende aynı sebepten merak ediyorum hem kapakları hem adları ilgimi çekiyor.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ne şanslısın ya. Umarım ben de toparlayabilirim seriyi. Aynen harika kapakları var ^^

      Sil