12 Ağustos 2016 Cuma

Okuma Maratonu Duyurusu

Herkese merhaba.:)
Bu sefer farklı bir etkinlikle karşınızdayım. Aslında bu etkinliğin mucidi ben değilim. Youtube'da video izlerken ''Özlem Uçar'ın'' kitap okuma maratonu etkinliğine dair bir duyuru videosuna rastladım ve bu fikir çok hoşuma gitti. Başkalarını da bundan haberdar etmek adına sonuçta bu yazıyı yazıyorum işte.:) Şimdi gelelim söz konusu maratonumuza. Maraton 20 Ağustos Cumartesi gününden 24 Ağustos Çarşamba günü gece yarısına kadar geçerli olacak ve bu 5 gün içinde toplamda 5 kitap bitirmiş olacağız. 5 kitap deyince hemen gözünüz korkmasın. Yani maddeler herkes düşünülerek, çok sıkmayacak şekilde oluşturulmuş. Hem maksat kitap okuyup eğlenmek. Şimdi de detaylara geçelim bakalım.



Okuma Maratonunun Kriterleri 

1.GÜN: Klasik bir kitap oku.
Klasik deyince hemen gözünüz korkmasın. Çocuk kitabı olan bir klasik, modern klasikler dizisinden bir kitap gibi 'klasik' diye nitelendirilen herhangi bir kitap olabilir bu madde için.

2.GÜN: Bir çocuk kitabı oku.
Bu maddeyi çok çok çoook sevdim. Zaten çocuk kitaplarını çok sevdiğimi artık biliyorsunuzdur bence.

3.GÜN: Bir çizgi roman oku.
Elinizde çizgi roman bulunmuyorsa manga veya resimli bir kitap da okuyabilirsiniz.

4.GÜN: Yeni aldığın bir kitabı oku.
Durmadan kitap aldığım halde hala bir çoğunu okuyamadığımı düşünürsek bu benim adıma çok yararlı oldu. -,-

5.GÜN: Herhangi bir kitabı okuyabilirsiniz.
Bu madde için herhangi bir sınırlandırma yapılmamıştı. Sadece maraton sonunda 5 kitap bitirmiş olmamız gerekiyor.



Maraton boyunca bu maddeleri yerine getirmeye çalışacağız ancak bu süreçte sosyal medyayı boş bırakmamak adına #ağorom (Ağustos Ortası Okuma Maratonu) hastag'i altında bu 5 gün için belirlenmiş 5 paylaşım konusunu paylaşacağız.






5 Gün İçin Paylaşımlar
1.GÜN: En kötü sonlu 5 kitap.
2.GÜN: En sevdiğiniz 5 arkadaşlık
3.GÜN: En sevmediğiniz 5 karakter
4.GÜN: Bu yıl içinde okuduğunuz en iyi 5 kitap
5.GÜN: En sevdiğiniz 5 seri sonu

NOT:  Ayrıca anlamadığınız yerleri Özlem Uçar'ın youtube videosundan izlemek için  TIK TIK 

Evet arkadaşlar maraton için şartlar ve paylaşım önerileri bu kadardı. Bir aksilik çıkmazsa ben bookstagram hesabımdan (TIK TIK) ve blogdan destek vermeye çalışacağım. Siz de herhangi bir sosyal medya hesabınızdan maratona katılabilirsiniz. Böylece kitap okumanın yanında yeni kitaplar keşfedip kitaplar hakkında konuşabiliriz diye umuyorum. Şimdilik hoşçakalın. Bol kitaplı, güzel günler. :)


2 yorum:

  1. 5. günün konusunu pek anlamamıştım, videoya yorum bırakmıştım ama Özlem henüz görmedi galiba. Hani "5 Kitap Oku" deyince ben 5. gün coşup beş kitap mı okuyacağız o.O moduna girmiştim. Ama herhangi bir kitapsa evet, ben de katılmayı çok istiyorum :')

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aslında o günü ben de başta tam anlamamıştım ama 1 günde 5 kitap bitirilmesi imkansız yani. Hem videoda '5 günün sonunda 5 kitap bitirmiş olacağız' gibi bir şey diyordu. Sınırlandırma yapmadığına göre herhangi bir kitap sanırım. Ama yine bilgilendirir muhtemelen.

      Sil