28 Ağustos 2016 Pazar

Okuma Maratonu Değerlendirmesi #1

Herkese merhaba.:)
Maratonunun üzerinden epey zaman geçtiğini düşünürsek yazılmakta gerçekten geç kalınmış bir yazıyla karşınızdayım. Ama yine de durum değerlendirmesi yapmak adına 'geç olsun da güç olmasın' diyerek bu yazıyı yazmak istedim. Bu maraton benim için genel anlamda oldukça verimli ve eğlenceli geçti. Öyle ki, bu tür etkinliklere zaman buldukça katılmayı çok istiyorum. Onun dışında, maraton boyunca yaptığım paylaşımlara önceki yazılarımdan ulaşabilirsiniz.









Ve malesef 5. günün maddesi olan 'En güzel seri sonlarını' doğru düzgün hiçbir serinin sonunu getiremediğimden  es geçmek durumunda kaldım. -,-

Gelelim puanlamaya:

  • Korku - 4.5 \5
  • Hırsızlar Sirki - 2\5
  • Saga - 5\5
  • Death Note Cilt 5 -  5\5
  • Ölmek İçin On Üç Sebep - 4\5


Benim 5 günlük maraton serüvenim bu şekildeydi ve bütün maddeleri de yerine getirebildiğim için çok mutluyum. Artık devamı bir sonraki maratonlara diyelim. Şimdilik hoşçakalın. Bol kitaplı güzel günler.:)   





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder