23 Ağustos 2016 Salı

Okuma Maratonu 4.Gün | Bu Yıl İçinde Okuduğum En İyi Beş Kitap

Herkese merhaba.:)
Maratonda tam gaz ilerliyorum derken kendi kendime nazar mı değdirdim ne yaptım hiç bilemiyorum. Aslında İnsanların Dünyası'na baya ümitli başlamıştım ancak değil beklentimi karşılamak, üstüne beni hayal kırıklığına uğrattı. Kitabın sevenleri de, sevmeyenleri de var gördüğüm kadarıyla. Daha çok başında yarım bıraktığım düşünülürse, yorum yapmam da pek doğru olmaz ama kitap beni cidden çok sıktı. Ben, Antoine De Saint Exupery'i Küçük Prens'le hatırlamak istiyorum, o yüzden kendimi çok fazla kasmayıp kitabı şimdilik başka bahara diyerek rafa kaldırıyorum. Dün de bugün de kitap okuyamadığım için kendimi suçlu hissettim ve Saga'nın bıraktığı boşluğu manga okuyarak dindirmeye karar verdim. Sonrasında da Death Note serisinin 5. cildini okudum. Yine dolu dolu, ağzımı açık bırakan ve bir solukta okuyup bitirdiğim bir ciltti. Artık olaylar yavaş yavaş başka boyutlara taşınıyor bu ciltle. Eğer manga okumak istiyorsanız Death Note'a bir göz atın derim. Şimdi de geçelim bu yılın favori 5 kitabına.


Kitapların yorumunu zaten öncesinde yapmıştım. Üzerlerine tıklayarak 
yorumlarına ulaşabilirsiniz.

Not: Kitapları rastgele sıraladım. Sıralamayla beğenme oranım arasında bir ilişki yok çünkü, ayrım yapamadım.^^







Şimdilik hoşçakalın. Bol kitaplı güzel günler. :)





4 yorum:

  1. Senin en çok beğendiklerim listen benim hala okuyamadıklarım listemle aynı içeriğe sahip :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ahaha.:D Öyle mi ya? O zaman ne yapıyoruz? Bir an evvel bu kitapları okumaya bakıyoruz.:)

      Sil
  2. Elantris'i Sanderson'a başlangıç kitabı olarak belirledim kendime, ne kadar doğru emin değilim ama? Werther kalbimde bir yara -_-

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben Sissoylu'yla başlamıştım ama onunla başlamanı kesinlikle tavsiye etmem. En azından benim beklentimi über derecede zirveye çıkarmıştı. Bence Steelheart başlangıç için en ideali ama sana kalmış tabi. :)

      Sil