22 Ağustos 2016 Pazartesi

Okuma Maratonu 3.Gün | En Sevmediğim Kitap Karakterleri

Herkese merhaba.:)
Maratonumuzda bugünün konusu 'bir çizgi roman okumaktı.' Ancak ben maraton hevesiyle gaza gelip ilk iki günde zaten okuyacağım dört kitabı bitirdim. Bu maraton benim için epey yararlı oldu anlayacağınız. Saga okuduğum ilk çizgi roman oldu.(Mangalar hariç.) Gerek çizimlerine, gerek oluşturulan dünyaya BAYILDIM! Delicesine ikinci cildi istiyorum şimdi. Hala okumadıysanız şiddetle tavsiye ederim. Onun dışında bugünün paylaşım konusu 'en sevmediğiniz karakterler.' Aslında bunu 'Cumartesi İlk Beş' etkinliğinde daha öncesinde 'Nefret Edilesi Kitap Karakterleri' ( TIK TIK ) adı altında paylaşmıştım ancak birkaç ekleme yapmak istedim yine de. O yüzden şimdi lafı çok fazla uzatmadan konuya giriyorum direk.








Benim için tüm zamanların en nefret edilesi karakteri her zaman Alina'ydı ve sanırım ilelebet de öyle kalacak. Üzerinden onca zaman geçmesine rağmen, içimdeki caniyi bu ölçüde dışa vuran başka bir karaktere rastlamadım. Pis kahraman bozuntusu. -,-









Alın işte Alina'yla dişe diş rakip başka bir nefret edilesi 'kahraman.' (Benim için tabi.-,-) Anna'dan da en az Alina kadar nefret ediyorum.








Kitap serisinin sadece ilk kitabını okudum, onun üstünden de iki - iki buçuk yıl geçti tabi. Dizisinde de sadece ilk sezonunu izledim ama buna rağmen o yeni yetme ergenden iğreniyorum. Joffrey Baratheon'dan bahsediyorum tabi ki. O sadist hallerini seven vardır, sevmeyen vardır orasını bilemem ama benim için evlat olsa sevilmez cinsinden, sevimsiz bir tip. -,-






Aslında bu karakterden çok fazla nefret etmiyorum. Sadece az biraz uyuz oluyorum diyelim. Mrs. Bingley'den bahsediyorum tabi ki. Mr. Darcy'i tavlamak için kırk takla attı, yetmedi Elizabeth'ime bir rahat yüzü göstermedi. Pis dedikoducu.









Bu adamı filmde her gördüğümde buz kesiyorum yeminle. Egosundan geçilmeyen, sinsilikte sınır tanımayan, 'safkan' büyücü Lucius Malfoy'dan bahsediyorum. Tam nefretlik soğuk nevale. -,-








Aslında çok fazla nefret ettiğim karakter de yok. Zaten genel olarak 'nefret etme' durumunu sevmiyorum. Ama şimdi haksız mıyım söylediklerimde ey değerli okurlar? (Aradım ama başka kelime bulamadım valla.-,-) Şimdilik hoşçakalın. Bol kitaplı güzel günler.:)




2 yorum:

  1. Sanırım HP'deki hiçbir karakterden nefret edemiyorum :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen ben de aslında. Ama Lucius Malfoy'a da ufaktan kıl olmuyorum değil şimdi :D

      Sil