20 Ağustos 2016 Cumartesi

Cumartesi İlk Beş #6 | Favori Diziler

Herke merhaba.:)
Artık çok fazla izleyemesem de, vakti zamanın pek çok yabancı diziye en azından bir göz gezdirmişimdir. O yüzden bu listeye girebilecek pek çok dizi geldi aklıma ama içlerinden en soluksuz ve eğlenerek (en önemlisi devamını getirerek) izlediklerimi seçtim. Zaten büyük ihtimalle pek çoğunu siz de izlemişsinizdir ya da en azından mutlaka ordan burdan duymuşsunuzdur.


Benim için her zaman ama her zaman tüm zamanların favori dizisi olacak Supernatural. Yabancı dizi izlemeye ilk kez Supernatural'la başladığımdan da olacak, bu diziye ve oyuncularına karşı acayip bir zaafım var. Supernatural benim için bir milat diyebilirim aslında. Konusuna artık değinmiyorum ki zaten bence artık dizinin konusunu bilmeyen yoktur. Yeri geldiğinde leviathanları deşmek istedim (bilen bilir, o yaratıklara acayip kıl olmuştum -,-), yeri geldiğinde impalaya atlayıp iblis avlamak, Castiel'e yeni bir trençkot almak veya Crowley'le hinlikler peşinde koşmak. Of of. Ne diyeceğimi bilemiyorum. Diziyi izleyin, mutlaka izleyin ama lütfen etrafta 'Dean, Deannnn' diye koşuşturan tiplerden olmayın. İçim acıyor, gözlerim kan ağlıyor. Lütfen! -,-









Supernatural sonrasında gözümün açılmasıyla ver elini HIMYM diyerekten bu diziye başlamıştım. Şimdi bile eski bölümlerini açıp duygulanmak en büyük hobim. Zaten 20 dakikacık, tadını damağınızda bırakan, insana enerji veren, sıcacık bir komedi dizisi. Özellikle Barney favorim. :')














Aslına bakarsanız, Doctor Who'yu izlemeye pek çok kişiye nazaran çok geç başlamıştım. Ama başladım ya asıl odak noktası bu olmalı bence. Özellikle 10. doktorun oynadığı sezonlara bayılıyorum. Zaten dizinin geçmişine de bakarsanız; sadece benim için değil, herkes için tüm zamanların favorisi dizilerinden biri. Hatta zamanlara sığmıyor. Keşke bir sezonda ben yol arkadaşı olsaydım. -,-













Bu adamın ince zekasına hayranım. Özellikle olayları analiz ederkenki haline bayılıyorum. Sezonlarında gerçekten çok az bölüm var ama bölümlerinin (haliyle) uzun olmasıyla bu açığını kapatıyor. İzleyin izlettirin.











Aslında bu madde için The Vampire Diaries'i koymayı düşünmüştüm ama ne bileyim işte, sonrasında elim varmadı. O yüzden de, son dönemde izleyip de bayıldığım bir dizi olan Outlander'ı seçtim. Kitabını bayıla bayıla okumuştum. Dizisine de aynı şekilde severek izliyorum. Zaten yeni bir dizi. (sayılır yani.) İzleyin izlettirin. Ama kitap serisini okumayı da ihmal etmeyin.




İçlerinden sizin favorilerinizde de olan diziler var mı? Sizin favori dizileriniz neler? Yorumlarınızı bekliyorum. Şimdilik hoşçakalın.:)







4 yorum:

  1. İçlerinden Supernatural, Sherlock ve HIMYM benim de favorim. Supernatural'ı izlerken artık onlarla büyümüşüm gibi hissediyorum ya, o çok başka geliyor bana :D Sherlock.. Ahh Sherlock :D HIMYM gerçekten hiç eskimeyecek bir yapım bence :')

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikleee! Benim muhteşem üçlüm bunlar sanırım.:D

      Sil
  2. Sherlock ve HIMYM benim de bitirdiğim diziler geröi Sherlock devam ediyor her ne kadar iki yılda bir olsa da 😄 Outlanderı da arkadaşlarım izliyor, baya seviyorlar ama ben hiç açıp bakmadım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aslında Outlander'ın daha ilk sezonunu bile bitiremedim ama şu an için kitapla birebir gidiyor. Serinin ilk kitabını da severek okumuştum. Bir göz atmanı öneririm. Sherlock konusunda da kesinlikle katılıyorum ama olsundu. -,-

      Sil