20 Ağustos 2016 Cumartesi

Ağustos Ortası Okuma Maratonu | Okunacaklar

Herkese merhaba.:)
Okuma maratonuyla ilgili her detaya zaten şu yazımda değinmiştim. Aklınıza takılan bir şey varsa yazıya yeniden göz atabilirsiniz. Hazır maratonun ilk günü gelip çatmışken ben de bu 5 gün içinde okuyacağım kitapları artık göstereyim dedim. Aslında ne okuyacağıma karar vermek işin en zor aşamasıydı. Çünkü ben genelde doğaçlama olarak elime kitap alıp okumaya başlarım. Böyle önceden seçtiğim kitaplara genelde elim varmaz ama maraton hevesi başka tabi. Umarım bu maraton reading slumptan dert yanan herkese iyi gelir.


Madde 1: Bir klasik oku.




Zaten artık benim bir adetim olduğu üzere, her ay mutlaka bir tane Stefan Zweig kitabı okuyorum. Korku'yu okumak da bu maratona nasipmiş demek ki.

NOT: Stefan Zweig kitaplarını okuyun, okutturun.






Madde 2: Bir çocuk kitabı oku.




Kardeşimin kitaplarını evirip çevirmem sonucu Hırsızlar Sirki'nde karar kıldım. Gerçi kitabı daha kardeşim de okumadı ama o okuyana kadar oooo yani. Laf aramızda kitabı ben de merak ediyorum.







Madde 3: Bir çizgi roman oku.




Saga benim okuyacağım ilk çizgi roman olacak. (Mangayı saymıyorum.)  O yüzden de epey heyecanlıyım bakalım.








Madde 4: Yeni aldığın bir kitabı oku.





En son yaptığım alışverişten bir kitap seçtim bu madde için. Bakalım arka kapak yazısı kadar etkileyici miymiş?








Madde 5: Maraton boyunca beş kitap bitirmek için kendi seçtiğin bir kitabı oku. 




Genelde herkesin çok sevdiğim kitapları ben pek beğenmem ama bu sefer tersi çıkacakmış gibi hissediyorum ya bakalım.








Herkesi maratona bekliyorum. Siz neler okuyacaksınız? Veya benim seçtiğim kitaplar arasında okuduklarınız ya da merak ettikleriniz var mı? Yorumlarınızı bekliyorum. Şimdilik hoşçakalın. Bol kitaplı güzel günler.:)






4 yorum:

  1. Saga çok güzeeeel ^^ Bence çok beğeneceksin ve ikinci cilde saldıracaksın ben gibi :D Hırsızlar Sirki çok çekici duruyor ya sirkli şeyleri çook seviyorum ben :D Ben Bir Yaz Gecesi Rüyasına başladım bakalım, iyi maratonlaaar!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok çok iyi bir tercih. Ben de okuyamama durumlarımda genelde tiyatro metinleri okuyorum. Bir Yaz Gecesi Rüyası'nı da severek okumuştum. Ayrıca teşekkür ederim. Sana da iyi maratonlar. Hadi bakalım rastgele diyelim. :D

      Sil
  2. Saga'yı her gördüğümde hala almadığım gerçeği yüzüme vuruyor :(
    Benim yerime de oku :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Nisan'dan beri okunmayı bekliyor. Umarım 'herkes' gibi ben de severim. Ama ilk çizgi romanım ya, böyle sebepsizce içim içime sığmıyor elime alınca.^^

      Sil