22 Temmuz 2016 Cuma

Kitap Alışverişi #16

Herkese merhaba.:)
Yepyeni ve yazmaktan en çok hoşlandığım yazılarımdan olan 'kitap alışverişi' yazımla karşınızdayım. Geçtiğimiz günlerde bir anda aklıma esmesiyle ve çok da güzel kampanyaların olduğunu görmemle uzun bir aradan sonra internet üzerinden kitap siparişimi verdim. Ama gelin görün ki siparişime karar verirken kampanyaları çok fazla göz önünde bulundurdum mu? Hayır. Yine her zaman olduğu gibi o an aklıma eseni ekledim sepete. Ve beklemeye başladım. Bekledim, bekledim. Gerçekten uzun bir süre kargomu bekledim. Kargo yolu gözlerken gözüm yollarda kaldı valla. Hayır ev boş kalmasın diye bir yere de gidemiyorum. Çünkü okuoku alışverişlerimde kapıda ödeme seçeneğini kullanıyorum ben. Neyse, dediğim gibi beklemekten yıldığım ve umudumu kestiğim bir an da sonunda kargo geldi.
Hayır beklemek bir şey değil de, ya siparişlerim bu kadar yol sonrası hasarlı gelirse düşüncesi oluştu kafamda. Ama çok şükür ki sapasağlam ve eksiksiz bir şekilde kitaplarıma kavuştum. Bir de okuoku çok güzel ayraçlara boğmuştu siparişimi. Ayrıca hediye olarak verilen neskafenin 2'si 1 aradaya çevrilmesi çok hoşuma gitti. Benim için daha iyi olmuş diyebilirim. Demem o ki, geç de olsa güç olmayan ve memnun kaldığım yine güzel bir okuoku alışverişimdi. Neyse yine çok konuştum, zırvaladım falan filan. En iyisi aldığım kitaplara geçmek artık.


Dırı dırım. Ve işte gönlümün efendileri. Siparişimin yıldızları. Son dönemde sadece ama sadece benden kaynaklı olarak Diana Gabaldon'un Yabancı'sını acımasızca elimde süründürüyorum. Ama buna rağmen kitaba BA-YIL-DIM. Neyse işte kitabın bitmesine son 80-90 sayfa kalmışken serinin devam kitaplarını elimde bulundurmam çok iyi oldu. Ne kadar tuğlamsı ebatlarda olsalar da okumak için sabırsızlanıyorum.





Sırada Artemis'ler var. Daha çevrileceği haberini ilk aldığımdan beri Geceyarısı Leydisi'ni almayı kafama koymuştum zaten. O yüzden almakta geç bile kaldım diyebilirim. Onun dışında, Ölmek İçin On Üç Sebep'i almayı her ne kadar istesem de önceliklerim arasında değildi. Ancak okuoku'nun 9.90 indiriminde görünce duramadım ekleyiverdim sepete. Hatta hala indirimde sanırım. Bu fırsatı kaçırmayın derim, bilginize.





Her Kalp Kendi Şarkısını Söyler'in konusunu dahi bilmiyorum inanır mısınız? Ancak yine de gördüğüm olumlu yorumların ve kapağının şirinliğinin etkisiyle yine epeydir istediğim bir kitaptı. Bütün bunlar birleşince, internette fiyatını da uygun bulunca eklendi sepete. Bu kitaptan da aşırı umutluyum ya bakalım.







D&R 'de hülyalı hülyalı dolaştığım zamanlarda bile elimin gittiği ama ebatına oranla aşırı pahalı bulup alamadığım bir kitaptı Çizgi Pijamalı Çocuk. Gördüğüm yorumların büyük bir çoğunluğu hatta tamamı olumlu olunca, yeter artık deyip Çizgi Pijamalı Çocuk'u da sipariş ettim. Çok tatlış bir kapağa sahip, tam bağıra basmalık, çok güzel bir kitap Çizgi Pijamalı  Çocuk. Eminim okuyunca kitaba olan sevgim daha da artacaktır.






Ve işte son olarak ganimetlerimin toplu bir resmi. Laf aramızda bu alışveriş reading slump'ıma da iyi geldi gibi ya bakalım. Gerçekten mutlu olabileceğimiz güzel günlerin gelmesi dileğiyle şimdilik hoşçakalın. Bol kitaplı günler. 







Hiç yorum yok:

Yorum Gönder