4 Haziran 2016 Cumartesi

Senden Önce Ben | Kitap Yorumu

Herkese merhaba.:)
Son yazımı paylaşmamın üzerinden gerçekten  uzun zaman geçti farkındayım ama inanın ki bu ay sınavlarım dolayısıyla ne kitap okuyabildim ne de dizi-film izleyebildim. Ama yaz tatili geldiğine göre bu halimden silkinip eski okuma formuma dönmeyi planlıyorum. Senden Önce Ben'i bu zamana kadar zaten hemen hemen herkes okudu, çok sevdi ve okurken bol bol ağladı. Ama ben bu zamana kadar bana kitabı zorla okutmaya çalışan arkadaşlarımı bile dinlemeyip kitabı okumayı erteledim. Sanırım böyle popüler kitaplara karşı daima gereksiz bir önyargıya kapılıyorum. Ama kitabı bitirdikten sonra şunu gördüm ki, kitabı okumayı boşu boşuna bunca zaman ertelemişim. Gerçekten de herkesin dediği kadar güzel bir kitap olduğunu düşünüyorum ben de. Ayrıca yazarın dili de oldukça akıcı ki zaten kitabı bir buçuk gün gibi bir sürede bitirdim sanırım. 

Gelgelelim kitabımızın konusuna. Will ve Lou'nun hikayesini düşündükçe bile hala gözlerim doluyor. Will Traynor. Geçirdiği trafik kazası sonucunda felç kalmasıyla yaşadığı hayattan bambaşka bir hayata mahkum olmuş bir adam. Louisa Clark. Kendi hayatını yaşamayı unutmuş ama hayat dolu bir kız. Ve bu iki insanın hayatları talihsiz bir olay çevresinde kesişiyor. Kitabı okurken pek çok duyguyu bir arada yaşadım. Bol bol güldüm, çok daha fazla ağladım ve yeri geldiğinde karakterlere sinir olmadan duramadım. Bütün bunların yanında; Will ve Lou'nun birbirinden pek çok şey öğrendiği gibi, ben de onlardan pek çok şey öğrendim.





Bildiğiniz üzere çok yakında filmi de çıkacak kitabımızın. Aslında bir bakıma filminden önce kitabını okumuş olmak için okudum Senden Önce Ben'i. Ama iyi ki de okudum diyorum. Size küçük bir uyarım var son olarak: kitabın özellikle son kısımlarını kesinlikle dışarıda okumayın derim. Ayrıca sevin, yaşayın, okumadıysanız bu kitabı mutlaka okuyun ve okutturun. Şimdilik hoşçakalın. Bol kitaplı, güzel günler.:)

















Hiç yorum yok:

Yorum Gönder