16 Haziran 2016 Perşembe

Kitap Alışverişi #15


Herkese merhaba.:)
Aslında kendimi tutup internetten toplu halde bir alışveriş yapmayı planlıyordum, gerçi hala planlıyorum ama, kendimi tutamayıp bu güzellikleri almış bulundum. Pişman da değilim. Zaten kitapçılara girdiğimde gözüm dönüyor, böyle bir manyaklı hali çöküyor üstüme. 'O da benim olmalı, bu da benim olmalı, hepsi benim olmalı' moduna giriyorum. 






Yoğun diretmeler sonucu üç tane Stefan Zweig kitabı aldım. Zaten yazarın Satranç isimli kitabını daha öncesinde okuyup beğenmiştim. Aldıklarım arasından Bilinmeyen Bir Kadının Mektubu'nu da okudum bile ve yine onu da çok beğendim. Yorumu da en kısa zamanda gelir muhtemelen. (Yani inşallah. -,-)








Bu aralar böyle edebi kitaplara daha bir ilgiliyim gibi. Yusuf Atılgan'ın Aylak Adam'ını gerçekten çok merak ediyordum. Hal böyle olunca da karşıma çıkmışken kitabı almış bulundum. İçimizdeki Şeytan da okumayı uzun zamandır istediğim bir kitaptı. Zaten Sabahattin Ali'nin üslubunu da çok seviyorum.










Otomatik Portakal'ı D&R'nin 9.90 indiriminden aldım, ki hala indirimdedir büyük ihtimalle. Bu kitabı da uzun zamandır istiyordum. (Gerçi ben neyi istemiyorum ki? -,-)












Ve son olarak bu iki kitabı da kardeşime aldım. Çaktırmayın Charlie'nin Büyük Cam Asansörü'nü okumak için ben de sabırsızlanıyorum. Bir sonraki alışveriş için kendimi ne kadar tutarım ne yaparım, ne ederim inanın hiç bilmiyorum. Hepinize mutlu günler, hoşça kalın.:)








Hiç yorum yok:

Yorum Gönder