1 Nisan 2016 Cuma

Veronika Ölmek İstiyor | Kitap Yorumu

Herkese merhaba.:)
Yine geçtiğimiz ay içinde okuduğum ve çok beğendiğim, hatta bu yılın favorileri arasına da kesinlikle girecek olan bir kitabın yorumuyla karşınızdayım. Hani bazı kitaplar hayatımızda iz bırakır veya hayatımızı sorgulatır ya , işte Veronika Ölmek İstiyor benim için o kitaplardandı. Kitabı hiç sıkılmadan okudum ve bir çırpıda bitirdim. Bittiğindeyse 'niye bu kadar çabuk bitirdim ki' diye kendime söylendim durdum.
Veronika hayatının monotonluğundan dolayı bunalıma girip intihar girişiminde bulunan bir genç kadın. Bu girişiminden sağ kurtuluncaysa ailesi tarafından bir akıl hastanesine yatırılıyor. Bu hastanede bir kalp hastalığı olduğunu ve kısa zamanda öleceğini öğreniyor. Biz de bundan sonrasında Veronika'nın yaşadığı iç çatışmalara , hayata bakış açısını ve bütün bunların yanında hastanedeki bazı kişilerin duygu ve hislerini hayatlardan kısa kesitler okuyarak tanık oluyoruz. Kitabı okurken kendi hayatıma yönelik de çok güzel çıkarımlarda bulundum ve okuyan herkesin de az veya çok kitapta bir şeyler bulacağını düşünüyorum. Kitapta sevdiğim bir diğer noktaysa, sadece tek bir karakterin yaşantısı veya duygularına bağlı kalmayıp birden fazla karakterin iç çatışmalarının okuyucuya yansıtılması. Zaten bu yazarı okumayı da uzun zamandır istediğimden benim için iyi bir başlangıç oldu. Yazarın diğer kitaplarını okumayı da istiyorum. Şimdilik hoşçakalın. Bol kitaplı günler.:)




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder