9 Nisan 2016 Cumartesi

Suits | Dizi Önerisi #1

Herkese merhaba.:)
Yeni bir diziye başladım ve yeni başlamama rağmen gözlerimden kalpli emojiler fışkırtarak bu yorumu yazıyorum. Okuldu, derslerdi, falandı filandı derken uzun zamandır dizi izleyemiyordum. Suits'i bir arkadaşım gerçekten çok seviyordu ve o da bu kadar ısrar edince ben de artık 'izleyelim bakalım ne varmış bu kadar 'diyerek diziye başladım. 


İlk önce dizimizin konusundan bahsetmek istiyorum. Mike Pross eğitimini yarıda bırakmış bir dahi. Mesela fotografik hafızası aşırı kuvvetli biri ve dolayısıyla bir gördüğünü bir daha unutmuyor. Para kazanma yolu olarak da bu özelliğini kullanıyor zaten. Başkaları için çeşitli sınavlara girerek para kazanıyor. Ancak en büyük hayali iyi bir avukat olmakmış ama çeşitli talihsizlikler nedeniyle bu hayali gerçekleşmemiş. Harvey Specter ise New York'un en iyi avukatlarından biri. Çalıştığı firmada başkan yardımcılığına terfi ediyor ve şirketin kuralları gereği yanına bir asistan almak zorunda. İşte tam bu noktada Harvey ve Mike'ın yolları sürpriz kesişiyor. 

Böylece hem Mike'ın hem de Harvey'in sorunları belli oranda çözümlenmiş oluyor. Ancak baş belası Tanner her işe burnunu sokmaktan kendini alamıyor. Evet dizimizin konusu kısaca böyle. En çok da avukatlarla ilgili olması ilgimi çeken nokta oldu. Benim de çok uzun zamandır aklımda olan ve hala da aklımın bir köşesinde sıkışmış bir hayal avukatlık. Ancak belki de dünyanın en kararsız insanı olduğumdan hala kıyıda köşede kalmış durumda. -,- Neyse sevdiğim bir diğer noktaysa, oyuncu seçimi. Tüm oyuncuları rolleriyle acayip derecede bağdaştırdım ve bu, diziyi izlerken daha çok keyif almamı sağladı. Dizide geçen diyaloglar falan da oldukça zevkliydi. Ah ah keşke Mike'taki zeka bende olsaydı. -,- Eğer yeni bir dizi arayışındaysanız (veya değilseniz bile) diziyi izlemenizi tavsiye ederim. Şimdilik hoşçakalın. Bol kitaplı günler.:)




2 yorum: