2 Nisan 2016 Cumartesi

On Küçük Zenci | Kitap Yorumu

Herkese merhaba.:)
Kelimenin tam anlamıyla bir Agatha Christie hayranı olmamın yanında şunu söylemeliyim ki kitap inanılmazdı. Ben zaten Agatha Christie'nin zekasına her kitabının sonunda bir kez daha hayran kalıyorum ama böyle bir kurgu benim aklıma asla gelmezdi. Ama bütün bunların yanında çok ilginç ve aslında ilginç olduğu gibi bir o kadar da ironik bir durum gelişti ki, Agatha Christie'nin hiçbir kitabının sonunu tahmin edemeyen ben bu sefer kısmen doğru bir son tahmin edebildim kitap için. İnanır mısınız bunun heyecanını kitap bittikten sonra bile yaşadım. -,-
Artık konusuna da değinirsem, kitabımız adını hikayenin geçtiği yer olan Zenci Adası'ndan alıyor. Kirli sırları olan on kişi bu adaya davet ediliyor. Ancak ev sahibi ortalarda gözükmüyor. Bir süre sonraysa bu konuklar. kirli sırlarıyla yüzleşmek zorunda kalıyorlar. Kitap genel hatlarıyla bu şekildeydi. Zaten 191 sayfa , kısacık bir kitap olmasının yanında oldukça akıcı ve merak uyandıran bir kitap olduğu için bir çırpıda bitebilecek nitelikte. Kitabı uzun zamandır okumayı istememin yanında bir hedefimin de Agatha Christie'nin tüm kitaplarını okumak olması vesilesiyle geçtiğimiz ay içinde ben de sonunda On Küçük Zenci'yi okuyup bitirdim. Aslında Hercule Poirot veya Miss Marple'nin olmadığı kitaplar bana nasıl desem böyle boş geliyor ama buna rağmen kitabı çok sevdim. Zaten Agatha'nın yazdığı bir kitabı sevmemem söz konusu bile değil sanırım. Neyse şimdilik hoşçakalın. Bol kitaplı günler.:)


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder