23 Nisan 2016 Cumartesi

Kitap Alışverişi #14

Herkese merhaba.:)
Evet ben bir kez daha (yine ve yine) fuara gittim. Malum yarın fuar da kapanıyor diye bahane bularak bu aşık olunası güzellikleri almış oldum. Lafı fazla uzatmadan direk kitaplara geçmek istiyorum. Bakalım neler almışım?






İlk durağımız Altın Kitaplar olsun dedim. Bilindiği üzere büyük bir Agatha Christie kitapları delisi olarak 3 kere gittiğim fuardan 1 tane Agatha Christie kitabı almadan dönmek saçma olur diyerek bu güzellikleri aldım ve standda tesadüf eseri başka bir Agatha Christie  okuruyla tanışma fırsatım oldu. Bunun yanında stand görevlisi abla da çok tatlı ve sevecendi. Yani bu standdan bu güzelliklerle mutlu bir şekilde ayrıldım.



İkinci durağımızsa Pegasus Yayınları. Çok pahalı falan filan diyorum ama yine de bu yayınevinden kitap almadan duramıyorum arkadaş. Bu iki kitabı da almayı uzun zamandır istiyordum. Aslında Pegasus'tan 2 tane Kristin Hannah kitabı almayı düşünüyordum ama Savaşçı Varis'i alınca diğer kitabı bırakmak zorunda kaldım artık. İçim kan ağlıyor. Onu da istiyorum. Hepsini istiyorum banane. -,-




Can Yayınları'ndan bu sefer inanılmaz şekilde memnun kaldım. Yani genelde stand görevlileri soğuk ve mesafeli falan olurlardı ama bu sefer şansıma mıdır nedir çok tatlı ve ilgili bir görevliye rast geldim. Yaşadığım tek üzücü (ve saçma ama olağanüstü saçma) olaysa yanlış kitabı almam oldu. Bunu ben bir kez daha yapmıştım ama. Akıllanmıyorum bir türlü. -,- Şimdi fuar epey kalabalıktı falan filan diye olacak ki benim aklım karıştı, böyle bir dalgınlığıma geldi ve Albert Camus'un Yabancı isimli kitabı yerine Düşüş'ü aldım. Tamam Düşüş'ü okumayı da istiyordum ama önceliğim değildi yani. Aman neyse artık kitap kitaptır sonuçta. Ama yeter artık! -,- 


Sel Yayınları'ndan Bülbülü Öldürmek'i ve April Yayıncılık'tan Kız Kardeşim İçin'le Cam Çocuk'u aldım. Hepsi de istediğim ve şu anda baskılarıyla aşk yaşadığım kitaplar. Okumak için ayrıca sabırsızlanıyorum. Bir de şunu söylemeden geçemeyeceğim, April Yayıncılık gerçekten her anlamda çok iyiydi. Yani indirim oranını hatırlamıyorum ama epey bir indirim yaptılar ve görevlileri de ilgiliydi.







Ve artık son durağımız Novella Dinamik'le Artemis Yayınları. Aslında edindiğim pek de hoş olmayan tecrübelere dayanarak fuar zamanı Artemis Yayınları'ndan kitap almamayı düşünüyordum. En azından fuara ilk gidişimden sonra buna karar vermiştim ama Tanrı ve Canavarların Düşleri'ni görünce adeta kitaba yapıştım ve ne olduğunu anlamadan kitabı almış bulundum. Aslında pişman da değilim ama biraz pahalıya geldi ve görevliler derin dondurucu soğuklundaydılar. -,- Novella Dinamik kitaplarıysa Martı standındaydı. Ciltli kitaplarının hepsi 15 lira gibi uygun bir fiyattaydı ve böyle olunca 2 kitabı da o standdan aldım. Kargalar Meclisi'ne sonunda kavuşunca iki saat kitabı incelediğim de doğrudur. Kitabı fuara ilk gidişimde almıştım ama sayfalarının eksik olduğunu fark edince değiştirmeye götürmüştüm ve baskısının tükendiğini öğrenince yıkılmıştım. (Yani kitap fuarda bitmiş.) Sonra para iadesi falan oldu ama içimde koskocaman bir boşluk vardı. Ama bugün mutlu sonla mesele sonunda halloldu. 

Benim uzun soluklu fuar maceram bu kadardı. Fuar macerasının öncesini okumak için TIK TIK! Sanırım bu yıl fuar bir başka güzeldi ya. Dünya tatlısı pek çok insanla tanışma imkanım oldu ve bu güzelliklere kavuştum. Umarım siz de güzel bir hafta geçirmişsinizdir. Şimdilik hoşçakalın. Musmutlu ve bol kitaplı güzel bir hafta sonu geçirmeniz dileğiyle.:)




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder