17 Nisan 2016 Pazar

İzmir Kitap Fuarı 2016 | Kitap Alışverişi #13

Herkese merhaba.:)
Dolu dolu ve bol bol duygu içeren yazımla karşınızdayım. Bildiğiniz üzere (veya artık biliyorsunuz) bu cumartesi İzmir Tüyap Kitap Fuarı'nın 21.'si başladı. Bu haftasonu iki günde fuara gittim. Hem zaten gitmeyi planlıyordum, hem de ikinci gidişim biraz zorunluluktan oldu ama onu da zaten birazdan açıklayacağım. Aldığım birbirinden güzel kitabın yanında o ortamda bulunmak bile benim için apayrı bir şeydi. Birbirinden iyi, birbirinden tatlı, harika insanlarla tanıştım ve güzel bir haftasonu geçirdim. Tabi fuarın sonunda maddi anlamda biraz darbe yemiş olsam da, her güzel şeyin bir bedeli vardır değil mi ama? Neyse artık lafı fazla uzatmadan kitaplara geçmek istiyorum.


İlk durağımız Pegasus Yayınları olsun dedim. Genel anlamda öyle acayip bir indirim yoktu, yani bildiğimiz klasik yüzde 20 - 25 oranı. Ama set halinde toplu alınan kitaplar yine daha uygundu. Akıl Çıkmazı için çıldırdığımı bence artık cümle alem biliyordur. Bunun yanında Senden Önce Ben'in filmi çıkmadan kitabını okumak istiyordum ve kendime yine bir klasik olarak engel olamadım. Diğerleriyse istediğim kitaplardı. Bu güzellikleri almanın mutluluğunun yanında Pegasus standında görevli olan The Pensieve bloğundan Nihan abla ve Thinbooks kanalından Ecmel'le tanışma fırsatım oldu. Gerçekten çok tatlılardı. 

Yabancı ve İthaki standlarıysa yan yanaydı. Genel olarak seri tamamlamaya çalıştım. Sadece Neil Gaiman'ın bir kitabına artık okumanın zamanı geldi diyerek Yolun Sonundaki Okyanus'u aldım. Şu rozetlerden de aldım ya gözüm arkada kalmaz artık. Gelelim standdaki görevlilere. Yabancı standında Saklama Kabı bloğundan Eren abiyle tanışma fırsatım oldu. Bir insan bu kadar mı sempatik olur ya? Herkesle tek tek ilgilendi saolsun abim. Ayrıca İthaki standından nam-ı diğer Bookie Jar Selis'le tanıştım. Bir de bunun üstüne Baldan Beri kanalından Kübra ablayla da tanışma imkanım oldu. Onlar da bir o kadar tatlışlardı. Onun dışında iki standda da herkes çok iyi ve ilgiliydi zaten.


Martı Yayınları'ndan ilk gün bir hevesle Kargalar Meclisi'ni aldım. Ancak o kalabalık ve bi dünya poşetimle kitaptaki basım hatasını fark etmemişim. Ertesi gün kitabı değiştirmeye götürdüğümde kitabın tükendiğini öğrendim ve yıkıldım. Ama para iadesiyle sorun halloldu. Ama fuara bir daha gitme imkanım olursa ve kitabın baskısı varsa almayı planlıyorum. Neyse sonra yanda gördüğünüz kitapları, set halinde 10 lira gibi uygun bir meblaya alınca keyfim yerine geldi.





Artemis'ten de yine serilerin devam kitaplarını aldım. Artemis bana yine (evet yine her zamanki gibi) pasif geldi. Ayrıca indirim oranları da çok düşüktü. -,- Ama çıkardığı kitaplar güzel ve şu güzellikler için meraktan ölüyorum. Birbirlerini anca böyle nötrlüyorlar yani.











Ve geriye kalan diğerleri. Her yayından tek kitap kaldığından ayrı ayrı paylaşmak istemedim. Mavi Saçlı Kız'ı sahaf bölümünden aldım. Zaten istediğim bir kitaptı ama az önce arka kapağını okudum da, daha şimdiden gözlerim doldu. Okurken ne yapacağım bakalım? 









Fotoğrafı önceden çektiğim için bakınız orada bir Kargalar Meclisi var. (Ağlıyorum. -,-) Yabancı'yı da uzun, gerçekten bir hayli uzun zamandır almayı istiyordum. Serinin kitaplarıyla dizisini paralel yürütmeyi planlıyorum ya bakalım. Ve ilk çizgi romanım olarak Saga'yı aldım. Ondan da çok umutluyum.





Eveeettt. Benim fuar maceram şimdilik bu kadardı. İnanın hangisini okuyacağımı bilmiyorum. Elim hepsine birden gidiyor. En iyisi kitaplığın karşısına geçip seyretmek şimdilik. Neyse şimdilik hoşçakalın. Bol kitaplı, güzel günler.:)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder