24 Nisan 2016 Pazar

Akıl Çıkmazı | Kitap Yorumu

Herkese merhaba.:)
Çok beğendiğim bir serinin son kitabını da bitirmiş bulunuyorum. İnanın ne hissedeceğimi, kitap hakkında ne söyleyebileceğimi hiç bilmiyorum. Kitap bittiğinde de öylece kalakaldım zaten. Hani çok sevdiğiniz bir serinin bitmesiyle böyle içinizde bir burukluk, eksiklik hissedersiniz ya; işte benim de içim bomboş şu an sanki. Aslında yorumu yazmak için bekleyebilirdim ama biliyorum ne kadar beklersem bekleyeyim düşüncelerimi toparlayamayacağım.





Kitabı sevmesine sevdim ve olaylarda en azından beklediğim gibi sonlandı ama ne bileyim bir şeyler eksikti işte. Belki de Bıçak Sırtı'ndan sonra beklentim zirvede olduğundan kitap bana basit gelmiştir bilemiyorum ama açıkçası biraz da hayal kırıklığı yaşadım. Aslında nasıl bir son beklediğimi de bilmiyorum yani belki de yine yazarın beni ağzım beş karış açık bir şekilde bırakmasını içten içe istiyor ve bekliyordum, bunu da bilemiyorum. Yine de serinin diğer kitapları gibi akıcı bir kitaptı, ki zaten kitabın yarısından fazlasını bu sabah okuyup bitirdim. Aslında kitabın başlarında birazcık sıkıldım da, ama bunun nedenini söylemeyeceğim. Zaten kitabı okuduğunuzda ne demek istediğimi anlayacaksınız. Ama buna rağmen güzeldi. Kitabın ilk yarısında Jamie ve Mara'nın dostluğunun vurgulanmasını ayrıca çok sevdim. Ve yine Mara ve abisi Daniel'in birbirlerine takılmaları sık sık gülümsememi sağladı.


Ve bir de Noah mevzusu var değil mi? Noah,  Noah.. Bu karaktere olan aşkımı bence artık cümle alem biliyordur, ki bilmiyorsanız şimdi (malesef ki -,-) öğreneceksiniz. Daha önce de defalarca belirttiğim gibi bu tarz kitaplardaki alaycı ve kendini bir şey sanan, kötü çocuk bozması erkek karakterlerden nefret ediyorum. Hatta bana gerçek anlamda sinir krizi geçirttiriyorlar. Ama Noah asla, asla ama asla onlardan biri değil. Evet tabi kendince bir karizması var ama olaylar karşısında sakin duruşu bile onu sevmem için tek başına bir etken. Neyse daha fazla fangirllük yapmak da istemiyorum. 
Genel anlamda kitabı sevdim diyebilirim ama yine de kendimi eksik hissettirdi ve serinin diğer kitaplarına oranla bana göre yavan bir son olmuştu. Buna rağmen tabiki de seriyi öneriyorum. Özellikle reading slumpa birebir diyebilirim. Serinin her bir kitabını okurken binbir duygu yaşadım. Yeri geldi üzüldüm, yeri geldi sevindim, korktum, kahkahalar attım. (ve gözümden kalpli emojiler çıkarttım -,-) Yani okunmaya değer bir seri olduğunu düşünüyorum. Büyük ihtimalle ben de seriyi yazın maraton halinde re-read yapacağım. İnanın karakterleri daha şimdiden özledim. Seriyi okuyun, okutturun. Şimdilik hoşçakalın. Bol kitaplı günler.:) 

Eksik Parça Yorumu İçin TIK TIK
Bıçak Sırtı Yorumu İçin TIK TIK


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder