1 Nisan 2016 Cuma

1. YIL

Herkese merhaba.:)
Aslında bu yazıyı yazmak için bir hafta kadar geç kaldım. Bunun nedeniyse yine (evet malesef yine) iliğimi sömüren sınavlar ve kafasına göre giden internetim yüzünden oldu. Evet böyle negatif bir başlangıç yapmayı ben de istemezdim ama gerçekten bunaldım. Neyse bundan bir yıl öncesinde 21 Mart 2015'de ilk yazımı hiçbir beklentim ve blog camiası hakkında hiçbir fikrim olmadan paylaşmıştım. Ve işte şimdi sizlerleyim ve gerek bloğumda gerekse bookstagram hesabımda benim umabileceğimden çok daha büyük bir bütün olduk.
Bunun için size çok teşekkür edrim. Umarım yaptığım yorumlar size bir parça yardımcı oluyordur ve umarım yazılarımı okurken içiniz geçmiyordur. Size küçük bir itirafta bulunursam, bazen benim bile yazılarımı kontrol ederken baştan sona okuyasım gelmiyor. -,- Ama umarım siz eğleniyorsunuzdur. Nice yıllara diyelim o halde. Ayrıca birinci yılım için küçük bir çekiliş yapmayı düşünmüştüm. Hatta düşünme aşamasını da geçmişti ama malesef bazı aksilikler nedeniyle şu an için çekiliş yapamıyorum ve bunun için de affınızı istiyorum. Şimdilik hoşçakalın. Bol kitaplı günler hepinize.:)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder