4 Mart 2016 Cuma

Kitap Alışverişi #12


Herkese merhaba.:)
Bu seferki alışverişim cidden bana da sürpriz oldu. Dr'de pek çok yayınevinden istediğim kitaplar 9.90'a düşmüştü ve hal böyle olunca ben de 'bu fırsat kaçmaz' diyerek kendime bir kez daha hakim olmadım. Evet bu sefer olamadım değil, olmadım. Çünkü bu sefer gerçekten istediğim kitaplar indirimdeydi. 











Geçen yıl Dil ve Anlatım öğretmenimin tavsiyesiyle de iyice almayı aklıma koyduğum ama almayı hep ertelediğim Montaigne'nin Denemeler'ini bu indirim vesilesiyle almış oldum. Zaten kitabın Türkiye İş Bankası'ndan çıkan basımını istiyordum. Benim için çok iyi oldu.






Zaten Agatha Christie bende yeri apayrı olan bir yazardır. Uzun zamandır da ondan bir şeyler okumamıştım. Kitabın normal etiket fiyatıyla çok bir fark olmasa da bu kitabı da uzun zamandır istediğimden, indirimi bahane ederek almış bulundum.








Doğrusunu söylemek gerekirse, Kafes'i çok çok istemiyordum. Evet ilk çıktığında, yeni çıkan hemen hemen her kitaba yaptığım gibi 'benim olmalı' diye sızlanmıştım ama zamanla bu isteğim kayboldu. Ama yine de 'indirimde kitap buldun mu hemen kap' felsefesine sahip olduğum için kendi kendime 'sonra bir ara okursun' diyerek bu kitabı da almış oldum.





Sanırım bu sefer gerçekten, istesem dahi zaman bulamadığımdan, nisandaki kitap fuarına kadar kitap almayacağım. (Evet bu sözü her yazımın altına yazmayı artık adet edindim ama malesef elimde olan ve olmayan nedenlerden ötürü sözüme sadık kalamıyorum bir türlü. -,-)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder