6 Şubat 2016 Cumartesi

Marslı | Film Yorumu #10

Herkese merhaba.:)
Aslında Marslı'yı yakın zamanda izlemek gibi bir planım yoktu ancak şimdi iyi ki de izlemişim diyorum. İzlediğim en iyi filmlerden biriydi. Biliyorum bunu özellikle son zamanlarda izlediğim her film için söyler oldum ama bilimkurgu dalında en azından benim izlediğim en iyilerinden biriydi Marslı. 
Bir görev nedeniyle Mars'a gönderilen astronotlardan biri olan Mark Watney, şiddetli bir fırtına sonrasında öldü sanılarak Mars'ta bırakılır. Fakat Mark hayattadır ve gözlerini açınca kendini Mars'ta tek başına bulur. Elindeki sınırlı imkanlarla hayatta kalmaya ve yaşadığına dair Dünya'ya sinyal göndermeye çalışır. Bütün dünya, artık bu astronotu konuşuyordur ve onu kurtarmak için her şey yapılmaya çalışılacaktır. Ama bir sorunları vardır; Dünya'dan Mars'a gitmek yaklaşık 4 yıl sürmektedir.




Başrol oyuncumuzsa Matt Damon'du. Bu adamın film için seçildiğini gördüğümde de çok sevinmiştim ve filmi ilk açtığımda da yine hayranlık krizim tuttu. (Evet utanç verici. -,-) Canlandırdığı karakterin hakkını, oyunculuğuyla gerçekten çok iyi vermişti. 







Filmin kitabını da, taa geçen yıl ilk çıktığında bir hevesle alıp okumaya başlamıştım. Ancak o zamanlar sınavlarım olduğundan da olacak, kitap bana aşırı bilimsel gelmişti ve bu beni çok sıktığı için kitabın yarısına kadar okuyup bırakmıştım. Ancak şimdi hem filmini izledikten sonra, hem de herkes böyle aşırı beğenince kitabı yeniden okuyasım geldi. Bu yüzden yakın zamanda okumayı istiyorum. 
Ayrıca filmimiz Oscar'a aday gösterilmiş. Bunu da yeni öğrendim. (Yine bu cahilliğim yok mu işte. -,-) Bence kesinlikle hak ediyordu bunu. Neyse, eğer filmi izlemediyseniz ve izleyecek güzel bir film arıyorsanız, izlemenizi öneririm.








Hiç yorum yok:

Yorum Gönder