21 Şubat 2016 Pazar

Kitap Alışverişi #11

Herkese merhaba.:)
Uzun, benim için gerçekten uzun bir zamandan sonra yeni ve yazmayı en çok sevdiğim konu olan alışveriş yazımla karşınızdayım. Valla okul açıldığından beri , değil blogla ilgilenmek , kitap okumaya bile vakit bulamıyorum. Bu gerçekten çok sinir bozucu bir durum. Hal böyle olunca da Nisan'daki İzmir Kitap Fuarı'na kadar kitap almamaya karar vermiştim ancak işte yine duramadım , yine duramadım. Ama bu biraz, kedinin önüne ciğer koyup yememesini söylemeye benziyor. -,- Neyse sonuç itibariyle kitaplarımla her ne kadar şu anda büyük bir aşk yaşasam da benim için hesapta olmayan bir alışveriş oldu.


Yüzüklerin Efendisi'ne çok uzun zamandan beri başlamak istiyordum ancak bir türlü kendime güvenemiyordum. Duyduğum yorumlara göre kitapta epey bir betimleme varmış ve bu da benim birazcık gözümü korkutuyordu açıkçası. Ama sonunda gözümü karartıp bu efsaneyi,Yüzük Kardeşliği'ni alarak okumaya karar verdim. Hatta dayanamayıp kitaba başladım bile. Şu anda çok başındayım ancak kitap gayet güzel ilerliyor. Evet cümleler uzun ancak bu benim kitabı anlamamı engellemedi.








Ah Elantris Ah! Brandon Sanderson'ın şu ana kadar sadece Sissoylu isimli kitabını okudum ancak, o bile yazara hayran olmama yetti de arttı bile. Elantris'i de çok uzun zamandan beri istiyordum ve ben kendime her 'fuara kadar kitap almak yok İlkay' deyişimde bu kitap bir yerlerden karşıma çıkıyordu. Ben de sonunda 'yetti artık' diyerek kitabı aldım. Mutluyum.






Evet bunu burada resmi olarak söylüyorum ki, Nisan'a kadar kitap almayacağım. Evet almayacağım. Yani sanırım almayacağım. Aman işte bilmiyorum. Umarım almam. Çünkü zaten okul döneminde pek fazla kitap da okuyamıyorum. Hepinize bol kitaplı, mutlu bir hafta dilerim. Hoşçakalın.:)






Hiç yorum yok:

Yorum Gönder