6 Şubat 2016 Cumartesi

Genç Werther'in Acıları | Kitap Yorumu

Herkese merhaba.:)
Aslında Genç Werther'in Acıları'nı alalı epey oluyor ancak nedense bunca zaman bekletmişim okumayı. Canım hem kısa, hem de klasiklerden bir şeyler okumak isteyince sonunda elim Genç Werther'in Acıları'na gitti ve beni derinden etkileyen bu kitabı, bu vesileyle okumuş oldum.
Post-it'lerden de anlaşılacağı üzere, kitapta benimsediğim çok fazla söz vardı. Özellikle Goethe'nin bu kitabı henüz yirmi beş yaşında yazması beni çok etkiledi. Çok etkin bir gözlem sonucu çıkmış bir kitaptı çünkü Genç Werther'in Acıları. Kitabımız, ana karakterimiz olan Werther'in ruhsal buhranlarının açığa çıktığı bir dizi mektuptan oluşuyor. Ama 158 sayfada koca bir ömür okudum sanki. Kendini dünyadan tamamen soyutlamış bir adamın ruhunu görüyoruz o mektuplarda.




Kitabı şahsen çok sevdim; ki zaten Dünya Klasikleri arasına girerek pek fazla tartışmaya da maal vermeyen bir kitap. Sadece, klasik okumaya alışık değilseniz, kitabın dili belki size biraz ağır gelebilir. Çünkü içinde uzun cümleler de bulunduruyordu. Ama bunun haricinde, sizi bir şeyler hakkında düşündürecek bir kitap arıyorsanız, durmayın Genç Werther'in Acıları'nı okuyun derim. Hepinize bol kitaplı günler.:)









Hiç yorum yok:

Yorum Gönder