26 Ocak 2016 Salı

Saksı Olmanın Faydaları | Film Yorumu #8

Herkese merhaba.:)
Gerek film afişini , gerekse kitabını birçok yerde , birçok kez gördüğüm Saksı Olmanın Faydaları'nı sonunda bende izleyebildim. Bu zamana kadar bu filmi niye izlememişim onu da hiç bilmiyorum ya. Neyse en iyisi filmimizin yorumuna geçmek sanırım. Charlie , arkadaşları tarafından daima küçümsenen, kendi sorunlarıyla boğuşan , içine kapanık bir çocuk. En yakın arkadaşının intihar teşebbüsüyle iyice dibe batan Charlie , yeni bir okula başlar. Ancak bu okulda da yine tek başınadır. Taki Sam ve Patrick isimli iki kardeşle tanışana kadar. Bu kardeşler, Charlie'ye yaşamdan zevk almayı öğretirler. Dolu dolu yaşamayı.. 




En çok aralarındaki dostluğu sevdim. Öyle bir dostluk için nelerimi vermezdim ah ah... Hepsinin ayrı ayrı kusurları vardı ama hiçbiri hiçbir şeyi , bütün bu gereksiz teferruatları düşünmüyorlardı bile. Sadece birbirlerinin yanındaydılar. Her zaman ve daima..






Sam ve Patrick üvey kardeştiler ama aralarında eksik olan tek şey kan bağıydı. Aralarındaki ilişkiyi , bütün o delidoluluklarını çok sevdim. Yeri gelmişken şunu da söyleyeyim bari. Filmde en sevdiğim karakter Patrick oldu. Bana göre harika bir abiydi. Eksikleri olan ama yine de harika biri..




Aslında genel olarak filmi sevdim. Oyuncuları , kurgusu , her şeyi işte.. Tekrar tekrar izleyeceğimi düşündüğüm bir film oldu. Siz sever misiniz , sevmez misiniz orasını bilemem ama benim size kesinlikle önerebileceğim bir gençlik filmiydi.





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder