25 Ocak 2016 Pazartesi

Kargo Ne Getirmiş? | Kitap Alışverişi #10


Herkese merhaba.:)
Valla en olaylı alışverişim bu oldu sanırım. Hava şartları nedeniyle siparişim kargoya geç verilmişti. Bir de üstüne kargo şirketiyle küçük bir sorun çıktı ve sonunda kitaplarıma geç de olsa kavuşmuş oldum. Bugün de kargoyu beklerken gözüm yollarda kaldı. Haliyle zil çalınca kapıya nasıl koştuğumu inanın bilmiyorum. Ama bu kadar olaydan sonra kitaplarım hasarsızdı. Buna gerçekten hem çok şaşırdım hem de çok sevindim. O kadar gezintiden sonra kitaplarımın hasarlı olacağını düşünmüştüm. Bu konuda epey şanslıyım sanırım. Aman nazar değmesin diyelim ve kitaplara geçelim artık bakalım.



Bildiğiniz üzere özellikle son dönemde aşırı bir Jane Austen hayranlığım kabardı. Yazarın tüm kitaplarını okumayı planlıyorum ve bunun için de siparişimde tabiki de Jane Austen kitaplarından bulunmakta.


Charles Dickens da kitaplarını okumak için sabırsızlandığım bir yazar. İki Şehrin Hikayesini yaklaşık bundan 2 yıl önce okumuştum ancak o zaman kitabın değerini pek bilememiştim. Bunun yaşımdan da kaynaklanıyor olması tabiki kuvvetle muhtemel. O nedenle hazır sipariş vermişken Charles Dickens'in bu güzel 3 kitabını da sipariş verdim ve gerçekten okumak için çok heyecanlıyım.


Aynı şekilde Uğultulu Tepeler ve Veronika Ölmek İstiyor da merak ettiğim kitaplardandı. Hatta Uğultulu Tepeler'e başladım bile.
Bu alışverişimde görüldüğü üzere klasiklere yer verdim. Bu sıralar bu tarzda kitaplara merak saldım biraz aslında. 


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder