27 Aralık 2015 Pazar

Yeni Yıl Hedefi (2016)

Herkese merhaba.:) 
İyi kötü bir yılı daha geride bırakıyoruz. (Ancak bu kadar klişe bir giriş yapılabilirdi. -,-) 
Bu yıl nasıl geçti gerçekten hiç anlayamadım.Yıl içinde pek çok konuda kendimi geliştirdiğimi düşünüyorum ki arkaya dönüp baktığımızda bunu görebiliyorsak , önemli olan da bu olmalı bence. Ama bu sıkıcı konuşmaya son vererek asıl konuya yani yeni yılda okuma hedefime geçiyorum.

Bu yıl yoğun olacağımı bildiğimden kendimi yormamak adına kendime 50 kitap okuma hedefi koymuştum. Bu hedefi 95 kitap okuyarak bir hayli geçmişim ki yılın bitmesine birkaç gün kaldığı ve elimde bir sürü yarım kitap olduğu düşünülürse (sınavlar sağolsun -,-) bu rakam 1-2 kitap daha yükselebilir diye düşünüyorum. Gönül isterdi ki hedefimi ikiye katlayıp 100 kitap okumuş olayım ama buna da şükür diyelim.
Yeni yılda ise kendime yine 50 kitap hedefi koyuyorum ki koyduğum hedef , geçebileceğim bir rakam olsun. Okul açıldığından beri okuduğum kitap sayısında belirgin bir düşüş yaşandığı düşünülürse bu rakamı çok fazla geçmem şu an için pek mümkün de görünmüyor ya. -,- 
Yeni yılda çeşitli yazarlardan farklı kitaplar okumayı planlıyorum. Yani tek bir türe bağlanmayacağım. Ayrıca yeni yılda Türk yazarlardan okumaya da önem göstereceğim. Bu yıl baktığımda yok denecek kadar az Türk yazardan okuduğumu gördüm ve bu durum bana biraz garip de geldi açıkçası. Zaten özellikle şu son dönemde Türk ve Dünya klasiklerine acayip kapılmış durumdayım. Niyedir bilmiyorum ama o türe olan merakım iyice artmış durumda. 
Yeni yılda bol bol film izlemeyi de planlıyorum ki zaten film izlemeyi de çok severim. (Tabi anca tatillerde.-,-) Bazı filmlerin insana , kitap okumak kadar iyi geldiğini düşünüyorum , ki şunu da belirtmem gerekli ki ; tabiki de okumayı izlemeye tercih ediyorum.
Evet bol bol saçmaladığım , gereksiz bir yazımın daha sonuna geldim. Umarım yeni yıl , yeni umutlar ve mutluluklarla gelir. Mutlu seneleeeerrrr!!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder