28 Kasım 2015 Cumartesi

Cumartesi İlk Beş #4 | Favori Kapaklar vol:1


Herkese merhaba. Sınavlar dolayısıyla birkaç haftadır 'Cumartesi İlk Beş' etkinliğini boşlamıştım farkındayım. Hazır sınavlar (çok şükür) bitmişken bu haftanın beşlisini de aradan çıkarayım dedim. Bu haftanın konusu 'favori kitap kapaklarım.' Aslında bunun için sandığımdan çok daha fazla güzel kapaklı kitabım varmış ve hal böyle olunca seçim yapmak da bir hayli zor oldu. Ancak kitaplığı adamakıllı karıştırmadan gözüme güzel görünen ilk beş kitabı toplayıverdim. Neyse seçtiklerime bir göz atalım bakalım.






Hepsi de birbirinden güzel, sanki 'gel de beni oku' diyen kitaplar değiller mi ama? Neyse, şimdilik hoşçakalın. Bol kitaplı, musmutlu günler. :)




4 yorum:

  1. JRR TOLKIEN Forever <3 <3 <3
    Bunun dışında Eksik Parça benimde ilgimi çeken bir tasarıma sahipti :) Ben sana Wendy Higgins in Thé Great Hunt kitap kapağını görmeni tavsiye ederim bence efsane bir kapak:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Dediğin kitabın kapağına demin baktım ve bayıldım! Kitapların kapakları da, üslup ve konusu kadar önemli bence ^^

      Sil
  2. Bence de ya bir kız bir manken oğlan koyup yaratıcılıktan yoksun kapaklar insanı soğutuyor artık ya

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle katılıyorum. En çok gıcık olduğum kapak tipi de karakterleri önceden belirlenmiş olanlar. Hayır yani, belki benim hayalimde o kişiler olmayacak ne belli -,- Bu konu ne zaman açılsa dert yanıyorum böyle :D

      Sil