7 Kasım 2015 Cumartesi

Cumartesi İlk Beş #3 | Favori Kitap Çiftlerim


Herkese merhaba.:)
Bütün gün kimya ödevimle cebelleştiğimden bu postu yazmaya anca vakit bulabildim. -,- Ama daha gün bitmedi sonuçta canım. 
Neyse bu haftanın konusu , başlıktan da anlaşılacağı üzere 'favori kitap çiftlerim.' Şunu baştan söyleyeyim , gözüme çarpan ilk kitapları aldım fotoğraf çekmek için. Yani o yüzden bu çiftlerden çok daha öncelikli olanları gözden kaçırmış olabilirim. Ama yine de esaslı çiftler seçtim bence. 





İlk çiftimiz Yürüyen Kentler Serisi'nden Hester Shaw ve Tom. 

SPOİLER!!!!!
Bana hep etkileyici gelmiştir Tom ve Hester'ın ilişkisi. Yani dış görünüşü önemsemeden , birbirlerini gerçekten seviyorlar. 
SPOİLER BİTTİ !!!!!

O yüzden de bu listede olmaya hak kazandılar zaten.





Adı üstünde onlar Adam ve Mia. En romantik çiftler arasındalar bence. Laf aramızda Adam kurgusal aşklarım arasında olur. -,-









Aslında ilk önce aklıma Cinder'dan Kai ve Cinder geldi. 

Spoiler olabilir emin değilim. O yüzden DİKKAT!!!!!
Ancak sonrasında serinin ikinci kitabı olan Scarlet'ta Cinder ve Thorne'un çok daha iyi bir çift olduğunu hatırladım.
Spoilerımsı kısım bitti !!!!!

 Amaaan canım Kai ve Cinder'da çok tatlı bence. Neyse bu kısmı geçelim artık. Sıradaki!



Ah ah! Rose ve Dimitri. Nasıl bir aşktı o öyle ya. Yine bi tuhaf oldum şimdi hatırlayınca. Az mı çektiler aşkları için. Bu seriyi okumadıysanız mutlaka okuyun , okutturun.











Ve son olarak Ruby ve Chubs dostluklarıyla bu listeye girmeye hak kazandılar. Yani canım sonuçta 'favori çiftlerimi' söylüyorum. İlla aşk meşk olmak zorunda değil şimdi.







Bu haftanın favorilerini söylediğime göre gönül rahatlığıyla haftaya paylaşacağım beşlinin hangi konuda olacağını düşünebilirim. Şimdilik hoşçakalın. Bol kitaplı günler. :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder