30 Ekim 2015 Cuma

Neler Yapıyorum? #1

Herkese merhaba.:)
Bu aralar yeniden günlük tutmaya başladım. Ama bu bildiğimiz şunu yaptım bunu yaptım vs. şeyleri yazdığım bir günlük değil. Daha çok duygularımı yazıyorum diyebilirim. Yani her güne ait hedefler belirliyorum ve o güne özgü bir söz yazıyorum. Bunu yapmayı herkese öneririm. İnsanı acayip rahatlatıyor. Kendi kendinizin terapisti oluyorsunuz bir anlamda. Bana gerçekten çok yararı olan bir yöntem oldu bu günlüğümsü defteri tutma işi. (Tam olarak günlük olmadığından buna ne isim vereceğimi bilemedim.)



Ayrıca şu an Magnus Chase ve Asgard Tanrıları serisinden Yaz Kılıcı'nı okuyorum. Bitmek bilmez reading slump'ımı yaşadığım şu sıkıntılı dönemimde bile elimden bırakamıyorum. Sonuçta Rick Riordan'ın kaleminden bahsediyoruz fazla söze de gerek yok bence.







Bu aralar sayısız diziye başlayıp durdum ama düzenli olarak sadece The Vampire Diaries'a devam ediyorum. Aslında sözde bu diziyi sezonlar önce bırakmıştım ama şeytan tüyü mü vardır nedir anlayamadım , diziyi hala izliyorum. Nina Dobrev diziden çıkınca dizinin ömrünün artık bittiğini düşünmüştüm ancak daha da bir heyecanlandı dizi. Eğer 6. sezondan sonra bıraktıysanız devam edin derim. Ama yine de Nina'yı özledim ya. (Not: Elena'dan nefret ediyorum.  Dipnot: Nina Dobrev'i aşırı seviyorum. )





Bütün bunların yanında da el mecbur ders çalışıyorum. Ah ah! Ömür biter okul bitmez. -,-
Benim ekşınsız hayatımdan söyleyebileceklerim sanırım şimdilik bu kadar. Bir sonraki postta görüşmek dileğiyle. Hoşçakalın. :)



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder