25 Ekim 2015 Pazar

Kitap Alışverişi #9

Herkese merhaba.:)
Her zaman söylediğim gibi yazarken bile beni mutluluktan havalara uçuran bir postla karşınızdayım: kitap alışverişi. Yaklaşık 1 aydır , hatta belki de daha uzun bir  zamandır kitap almıyorum. Ki bu benim için hiçte küçümsenecek bir şey değil yani. Mutlaka bir yerde gözüme indirim falan çarpar ve ben kitap almama sözümü bozarak yeni kitap alırım. Yani benim klasik senaryom böyledir. Ama bunu biraz biraz kırdım gibi bakalım. Yine de bu alışverişten sonrada bir süre kitap almayı düşünmüyorum. Yani umarım. Söz konusu ben olduğumda kesin bir şey de söyleyemiyorum. Neyse yeterince saçmaladım. Kitaplara geçeyim artık en iyisi.




Magnus Chase bildiğiniz üzere yeni çıkan kitaplardan ancak yazıldığı haberini aldığımdan beri almak istediğim bir kitaptı. O yüzden indirim olmamasına rağmen kendimi tutamayıp aldım. Ki şunu da söylemeden geçemeyeceğim ; kapağını falan sevdim ama gerçekten kalitesiz bir basım. Doğan Egmont'un gazete kağıdı kalitesinde sayfalara basım yapmasına artık alışsam da çevremde gördüğüm üzere , kitabın isminin yazdığı parlak yazıların silinmesi gerçekten çok sinir bozucu. Umarım benimkiler de çok fazla silinmez. -,-





Golem ve Cin'i de çok uzun zamandır almayı istiyordum ancak bir türlü indirimli zamanını yakalayamıyordum. Hazır 9.90 indiriminde yakalamışken , fırsatı kaçırmamak adına aldım ve gerçekten çok merak ediyorum.







Ah ah! Bu manga serisine devam etmeyi de çok istiyordum ancak hiçbir yerde 4. cildini bulamıyordum. En sonunda ümidi kesmişken bir anda karşıma çıkıverince almamak olmaz diyerek 4 ve 5. ciltleri bir arada aldım. Pişman değilim. *-*


İngilizce kitap okumaya başlamayı artık gerçekten çok istiyordum. Önceden ödev gereğince ingilizce hikayeler okumuştum ancak artık ingilizce kitaplara geçmeyi istiyordum. Ağırdan almak adına The Little Prince ile başlamayı planlıyorum bakalım.






Bunlara ek olarak bir de defter aldım. Defter diyorum çünkü tam adını bilmiyorum. Yani günlük desem günlük değil , ajanda desem ajanda da değil. Ama ben günlük olarak kullanmayı planlıyorum. Zaten önceden de günlük tutuyordum. Bence yaşadıklarımızı bir yere kaydetmeliyiz. Hissettiklerimizi unutmamak için. Ne felsefik konuşurmuşum be.
Neyse şimdilik hoşçakalın. Bol kitaplı günler. :)




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder