31 Ekim 2015 Cumartesi

Cumartesi İlk Beş #2 | Nefret Edilesi Kitap Karakterleri



Herkese merhaba.:)
Bu cumartesinin konusu , nefret edilesi kitap karakterleri. Aslında bu hafta için favori yazarlarım başlığını yapmak istemiştim ancak zaten geçen hafta favori kitaplarımı gösterdiğimden ve favori yazarlarımda o kitapların yazarlarıyla hemen hemen aynı olacağından , bu hafta nefret ettiğim , içimdeki caniyi ortaya çıkaran kitap karakterlerini göstermek istedim.










İlk isim tabiki de Grisha üçlemesinden Alina. Allah'ım bu kadar mı saçma sapan , bencil , mızmız bir karakter oluşturulabilir ya. Valla bu konuda yazarı ayakta alkışlıyorum. Tamam serinin kurgusu falan çok özgün , her şey harika ama şahsen ben koskoca seride Nikolai dışında başka bir karakteri sevemedim. Özellikle Alina'yı düşündükçe aklıma işkence yöntemleri geliyor. Neyse sakinim. -,-





Açıkçası Anna'nın da benim gözümde Alina'dan aşağı kalır bir yanı yok. Onun o sünepe , mızmız , kararsız , aşırı saf halleri okurken bana kendimi yoldurdu resmen. Elimde olsa Anna'nın o balköpüğü sarısı saçlarını elime dolayıp dolayıp.. (Evet ne kadar da şirret bir kişilik olduğumu herkese açık ettim. -,-)
Yeter anlatırken bile afakanlar bastı. Devam edemeyeceğim. -,-






Bir diğer sinir isimse Kurucu'nun Kızı'ndan Callie. (Sanki yarışma programında isim anons ediyorum. -,-)
Ama Callie'nin huyu suyu baştan belliydi yani. Her ne kadar ikiyüzlü , utanmaz, gıcık , sinsi bir karakter olsa da ne olduğu belliydi ve salak değildi. O yüzden bir daha düşününce o kadar nefret etmediğimi fark ettim. Sonuçta iyi karakterlerin yanında Callie gibi ikiyüzlü karakterler de bulunmalı değil mi ama? Yine de bu Callie'ye gıcık kaptığım gerçeğini değiştirmiyor. Sıradaki..




Evet bu seferki nefretlik kişi bir kızımız değilmiş. Hayır anlamıyorum sen erkek olacaksın bir de. İnsan biraz daha oturaklı , usturuplu olur değil mi ama? Ben böyle bodozlama daldım ama bahsettiğim kişi Wells. Çok bencil karakter gördüm ama Wells gibisi zor bulunur valla. Dizide daha ılımlı , sevilesi bir şeydi ama kitaptaki Wells için aynı şeyi  söyleyemeyeceğim.








Ve geldik son isime. Belki en nefret ettiğim kişi değil ama yine de Caleb'den nefret ediyorum. Aslında bu serideki karakterleri (artık) o kadar da çok sevmiyorum. Seriyi , özellikle ilk kitabı , sayısız kere okumuşumdur ki ilk zamanlarında fangirllük bile yapıyordum. Ama sonraları çok daha harika kitaplar keşfettiğimden olacak , artık bu seriyi o kadar da sevmiyorum. Yine de okumadıysanız önerilir. 



Evet benim için boğulası karakterler bunlardı. Aralarında sizin çok sevdiğiniz isimler de olabilir tabi. Zevkler ve renkler tartışılmaz. Şimdilik hoşçakalın. Bol kitaplı günler.:)









Hiç yorum yok:

Yorum Gönder