26 Eylül 2015 Cumartesi

Kitap Alışverişi #8

Herkese merhaba.:)
Aslında uzun bir süre kitap almayı planlamıyordum. Hele hele bugün kitap alışverişi yapmak aklımda bile yoktu ama D&R ' ye girince kendimi tutamadığım için kendime bu bayram şekerlerini bir nevi hediye olarak aldım. 
Kördüğüm'ü 9.90 indiriminde bulmuşken kaçırmak istemedim. Zaten uzun süredir almak istediğim ancak almayı hep ertelediğim bir kitaptı. Bundan önceki internet alışverişimde de sepetime ekleyip ekleyip çıkartmıştım. Kısmet bugüneymiş demek ki. Bir de şu kocamaaannn 9.90 yazısı olmasa. Ah o orda olmasa. Tamam anlıyorum , indirimli olduğunu ayırt etmek için yapılmış bir şey. Ancak o kağıdı ordan çıkarınca şimdi izi kalacak ve güzelim kapak rezil olacak. Yazık günah değil mi ama şimdi? Neyse birazdan büyük bir titizlikle kitabı kağıttan ayırma operasyonuna girişeceğim.
Onun dışında Meleklerin Kanı'nı çok uzun zamandır almayı istiyordum ancak Artemis Yayınları'nın serinin devam kitaplarını çıkarmayacağını duyduğumda almaktan vazgeçmiştim. Sonrasında 'amaaann canım dayanamicam artık alıyorum kitabı' dediğim bir zamanda Yabancı Yayınları'nın kitabı yeniden basacağı haberini aldım. E bu kadar bekledim madem az daha bekleyim de serinin kitapları birbirleriyle uyumlu olsun dedim ve bu zamana kadar büyük bir sabırla bekledim. Ama kitabı elime aldığımda 'iyi ki de beklemişim' dedim. Kitabın baskısı harika ötesi. Zaten Yabancı Yayınları özellikle son zamanda ciltli kitap çıkarma işinde oldukça başarılı ve güzel sonuçlar veriyor. Bu yılki favori yayınevlerim arasında yerini çoktan aldı bile. 


İşte bunlarda kampanyadaki diğer kitapların bir kısmı. Mağaza çok kalabalık olduğundan malesef ki resmi güzel çekemedim. Açıkçası nasıl çektiğimin , hatta nereyi çektiğimin bile farkında değildim o hengamede. Bayram nedeniyle mi artık bilemiyorum ama gerçekten çok kalabalıktı.
Evet bundan sonra uzuuun gerçekten uzun bir süre kitap almak yok. Tabi benim uzun anlayışım sanırsam 2 haftaymış orası ayrı konu. -,- Neyse şimdilik hoşçakalın. Bol kitaplı günler. :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder