10 Eylül 2015 Perşembe

Kargo Ne Getirmiş? | Kitap Alışverişi #7

Herkese merhaba. :)
Evet en sevdiğim post yani kitap alışverişi yazımla karşınızdayım. Bu güzelliklere kavuşabilmek için sabahın köründe kalkıp iki de bir kargo takibe baktım. -,- Tam beklemekten vazgeçip 'amaaann gelirse alırız işte' dediğim an annem ' İlkay kargon geldi' dedi ve ben kapıya nasıl koştum o bölümü inanın hatırlamıyorum. Aslında uzun vadede yeni bir alışveriş yapma planım yoktu. (YALAN) Hem her yer kitap kaynadığından annemin izin vereceğinden de şüpheliydim. (DOĞRU) Ama sonuç olarak biraz da yağcılık ve benim sempatimle annemi ikna edip siparişimi verdim. 


Aslında sipariş vermemin asıl amacı Yabancı Yayınları'nın 9.90 indirimiydi. Ki indirim hala devam etse de stokların epeyce azaldığı duyumunu aldım. Elinizi çabuk tutun derim.
Neyse amaç Yabancı Yayınları'nın indirimiydi ama ben o indirimden sadece 2 kitap aldım. (Üstüne de 4 tane Pegasus'tan aldım -,- ) Aman fırsatım varken aldım işte bişeyler ve alışverişimden de çok memnun kaldım. Eğer internetten alışveriş konusunda çekinceleriniz varsa okuoku sitesinin güvenilir olduğunu söyleyebilirim. Bu zamana kadarki her siparişimden memnun kaldım. Bu arada yeri gelmişken şunu da söyleyeyim ; bu seferki alışverişimden çok daha fazla memnun oldum. Kitaplarda hiç hasar yoktu. (Evet yanlış duymadınız. Hiç hasar yoktu. HİÇ!) Aman nazar değmesin diyelim. Bu benim için bir ilk oldu. İlla kitapların bir yerinde bişeyler oluyordu ama bu sefer şanslıydım sanırım. Hem de fazlasıyla. 



Şeftali Kokan Bir Yaz'ın kokusuna bağımlı oldum sanırım. Öyle güzel şeftali kokuyor ki. Bir de yanındaki kitaplara da kokusundan sinmiş. Keşke parfümü falan olsa. Harika valla. Ayrıca ayraç bolluğu için de okuokuya yeniden sonsuz teşekkürler. 
Yine çenem düştü evet. -,-  Şimdilik hoşçakalın. Bol kitaplı günler. :)


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder