18 Ağustos 2015 Salı

Silber | Kitap Yorumu

Herkese merhaba. :)
Aslında Silber'i birkaç gün önce bitirmeme karşın yorumunu anca girebiliyorum. Kitabı gerçekten çok ama çok sevdim. Zaten Kerstin Gier'in hayal gücünü çok ilgi çekici buluyorum. Yazarın Aşk Tüm Zamanların İçinden Geçer serisini  de çok sevmiştim. Silber'i de çok sevdim ama Silber Rüyalar Kitabı Serisi'nin daha ilk kitabı olduğu için Aşk Tüm Zamanların İçinden Geçer serisiyle karşılaştırmıyorum. Kitabı bir günden kısa bir sürede tek oturuşta bitirdim ve Pegasus Yayınları'nın serinin devam kitaplarını çevirmesini dört gözle bekliyorum. Konusuna değinirsem; Liv rüyalarını kontrol etmektedir ve bir gün kendini başkasının rüyasının içinde bulur. Bu rüyada bir grup çocuk ayin yapmaktadır. (Çocuk dediğim de 17 - 18 yaşlarındalar) Bu çocuklardan biriyse annesinin nişanlısının oğludur. Daha sonrasında Liv bu gizemi çözmek için işe koyulur. Konuyu yüzeysel anlatmamın sebebi, spoiler vermekten korkmam. Genel olarak rüya yolculuklarıyla ilgili , eğlenceli bir kitaptı.


''Bir insanı en iyi tanıyabileceğin, zayıflıklarını ve sırlarını en iyi öğrenebileceğin
 yer rüyalarıdır.''



Karakterleri , kurguyu , diyalogları çok sevdim. Ayrıca kitabın baskısını da çok sevdim. Zaten Pegasus Yayınları'nı bu konuda çok başarılı buluyorum ama bana göre bu kitap Pegasus'un en iyi baskılarından biriydi. Bu sefer renkli bir cilt kullanmışlardı ve bunu çok hoş buldum. Yalnızca fiyatları acayip el yakıyor ama bu konuyu geçiyorum. Zira yayınevine boşa dil döküyoruz zaten -,-


''Yuvan, kitaplarının olduğu yerdir.''



Karakterlerimizde , demin bahsettiğim ayin yapan o bir grup genç, havalı bir gruptu ama gerçekten sempatiktiler. Ama içlerinden Jasper favorim oldu. :D Zaten nerede böyle alaycılık takınan erkek karakter varsa benim aklım hep ona kayıyor. -,- Onun dışında Liv'in kardeşi Mia 'yı da çok sevdim. Çok tatlı ve esprili bir kızdı. Kitabı okumadıysanız bir an önce bir yerden bulun ve tabiri caizse kapın derim. Kerstin Gier kitaplarını görünce aklına şekerlemeler gelen sadece ben miyim?  Şimdilik hoşçakalın. Bol kitaplı günler. :)







Hiç yorum yok:

Yorum Gönder