25 Ağustos 2015 Salı

Mezarla Randevu | Kitap Yorumu

Herkese merhaba. :)
Uzun zamandır vampirlerle ilgili kitap okumamıştım. Haliyle vampirleri özlemişim. Gece Avcısı Serisi'ne karşı , her ne kadar okuyanlar çok beğense de , sanırım kapaklarından dolayı bir önyargım vardı. Ama tabiki de hepsi boş çıktı. Öncelikle konusuna değinmek istiyorum. Catherine tecavüz sonucu oluşmuş bir yarıvampir. Yani babası bir vampir. 'Vampirler üreyemez ki' demeyin çünkü Cat'in babası yeni dönüşmüş bir vampir olduğu için insani özellikleri hala devam ediyormuş o dönemde. Neyse asıl konumuz tabi ki bu değil. Cat çocukluğu boyunca farklı olduğunun hep farkındaymış ancak 16. doğum gününde annesi ona yarıvampir olduğunu söylemiş ve Cat'e içindeki vampir nefretini kusup onu dolduruşa getirerek günlerini geçirmiş. Haliyle yarı vampirciğimiz Cat de bir vampir avcısı olmuş. Ama bunun sonu vavpirler için iyi olmamış tabi. Barlara gidip tüm zarafetiyle otururken
vampirlerimiz ona çekilip akılsızlıkları sonucu ölüyorlar. Ama bir gün Cat yanlış adama yani Bones'a çatmış.


'' Ayağımın dibindeki cesede bakıyordu. 'Onu da mı?'
Utangaç bir tavırla başımı salladım. 'Üzerime atladı.'
Bones yüzüme baktı. 'Sen bir kadın değilsin' dedi sonunda. 'Sen, Kızıl Azrailsin! ''


Tabii Bones'u alt edemez ve Bones da onu yakalar. Ancak Bones , Cat'e zarar vermez. Aksine ona bir iş anlaşması önerir. Artık çekici vampirimiz Bones ve yarı vampirciğimiz Cat beraber vampir avlamaktadır. Tabi işin içinde bambaşka işler vardır. Bir de araya aşk eklenince işer darmaduman olur. Bones'un Cat'e 'Kedicik' diye hitap etmesi çok hoşuma gitti. Çok farklı ve güzel bir ayrıntıydı. Kitabı okurken gerçekten çok güldüm ve yazarın mizah anlayışını çok sevdim. Ah bir de oluşturduğu karakterler yok mu? Bones bile başlı başına dev gibi bir karakter. Allah'ım o nasıl biriydi öyle? Neyse bu konuyu geçiyorum. Bir de Kedicik yani Cat var tabi ki. Ben daha olgun, görmüş geçirmiş bir kadın bekliyordum açıkçası. Ama 22 yaşında, hırçın, tecrübesiz bir kızla karşılaştım. Ama şimdi hakkını yemeyelim Kedicik oldukça gözü kara ve çetinceviz bir karakter. Bu yüzden onu sevdim ya zaten. Seriye en kısa zamanda devam etmeyi planlıyorum. Aslında hemen ikinci kitaba başlayabilirim bile ama benim şu maymun iştahlılığım yok mu? -,-  Ne okumak isterim hiç bilmiyorum. Boş zamanlarda kafa dağıtmak için okunabilecek , eğlenceli bir kitaptı. Şimdilik hoşçakalın. Bol kitaplı, güzel günler. :)




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder