12 Ağustos 2015 Çarşamba

Lovely Complex | Anime Önerisi #1

Herkese merhaba. :)
Yeni bir anime arayışı içindeydim Thinbooks olarak tanıdığınız Ecmel'in kanalında gördüğüm bir video üzerine Lovely Complex'i izlemeye başladım. Gerçekten çok eğlenceli bir anime. Koizumi , Japonya standartlarına göre çok uzun bir kızdır. Ama boyu 1.70 falan yani. Ootani ise Japonya standartlarına göre bile çok kısa bir oğlandır. 1.56 cm boyunda. Bu boy mevzusu nedeniyle de sevgili bulma konusunda sıkıntı çekerler.
Koizumi erkeklere göre çok uzundur. Ootoni ise kızlara göre çok kısadır. Bir gün bir iddiaya girerler. İddianın konusuysa önce kimin sevgili bulacağıdır. Zaten bu ikili lisenin başından beri durmadan kavga etmektedir. Ancak boy kompleksleri ve diğer her şeye rağmen birbirlerine çok uygun olduklarını yavaş yavaş fark etmeye başlarlar. 




İzlerken çok güldüm. Zaten hemen bitiveriyor. 23 - 24 dakika bişey. (Tabi anime bu sonuçta daha ne olcaktı. -,-) Ve 24 bölümden oluşuyor. Eğer anime izlemeye yeni başlayacaksanız veya siz de benim gibi yeni bir şeyler arıyorsanız Lovely Comlex'i öneririm. Çizimler falan da çok şekerdi. Her şeyini çok sevdim.

Ecmel'in videosu için TIK TIK

Şimdilik hoşçakalın. Bol kitaplı günler. :)




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder