10 Ağustos 2015 Pazartesi

Kargo Ne Getirmiş? | Kitap Alışverişi #6

 Herkese merhaba. :)
Sanırım yazmayı en çok sevdiğim post kitap alışverişleriyle ilgili olanları. Bu sabah kargonun zile basmasıyla gözlerimi açtım. Artık rüyalarıma bile giriyordu vallahi. Aslında araya haftasonu girdiği için kitaplarıma geç kavuştum ama yine de gözüm yollarda kaldı. Neyse bu benim okuoku'dan ikinci alışverişimdi ve yine genel olarak memnun kaldım. 





Yalnızca Silber'in (ki alışverişimde en çok merak ettiğim kitap oydu -,-) dış cildinde yırtık vardı. Lanet olsun neden o?  NEDEEENNNN\
Onun dışında okuoku bu sefer ayraç konusunda epeyce elibol davranmıştı. Yalnız çok ironik bir durum var ki ; geçen alışverişimde Kurucunun Kızı'nı almama rağmen kitabın ayracını göndermemişlerdi. Bu alışverişimde 3-4 tane Kurucunun Kızı ayracı vardı. Geç olsun güç olmasın mantığı herhalde. Bir de okuoku'nun olmazsa olmazı nescafe hediyesi vardı. Silber'ımın başına gelenler olmasaydı çok çok çok daha fazla memnun kalabilirdim ancak yine de memnun kaldım şimdi. Haksızlık olmasın. Teşekkürler okuoku.
Alışverişi aslında okuoku'nun Artemis Yayınları indirimi için yaptım da diyebilirim. Hazır 9.90 indirimini bulmuşken kendimi tutamadım ve Gece Avcısı Serisi'ni tamamladım. Elimde ilk iki kitabı mevcuttu ancak seri aşırı beğenildiğinden , bende beğeneceğimi düşünerek seriyi tamamlayıp da okumaya başlamak istedim. Bir de Doğan Kitap'ta 5 TL indirimi vardı. Oradan da Sıcak Bedenler'i aldım. Filmini çok beğenmiştim. Kitabını da beğeneceğimi düşünüyorum. Bir de bunlara ek olarak Locke Lamora'nın Yalanları'nı aldım. Zaten uzun zamandır onu da almak aklımdaydı. Kavuşmakta bu güne kısmetmiş.
İşte güzelliklerin toplu görüntüsü :

Sanırım indirim hala devam ediyor. Siz de indirimi kaçırmadan okuoku'ya saldırın derim. 

Şimdilik hoşçakalın. Bol kitaplı günler. :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder