8 Ağustos 2015 Cumartesi

Dublin Caddesi | Kitap Yorumu

Herkese merhaba. :)
Sissoylu harika ilerlemesine karşın onu okurken araya Dublin Caddesi'ni sıkıştırıverdim. Bu kitabı fuarda aldığımdan beri okumak istiyordum ama kısmet bugüneymiş. Bu zamana kadar genelde genç\yetişkin türünde kitaplar okuyordum. Dublin Caddesi'yse yetişkin türünde okuduğum ilk kitaptı. Sizi baştan uyarayım; içinde müstehcen bölümler olduğunu bilerek alın kitabı. O bölümler kitapta fazlasıyla mevcuttu. Bunun beni rahatsız edeceğini düşünmüştüm ancak kitabın kapağına kapılıp kitabı bu sabah okumaya başladım. Sadece iki oturuşta kitabı bitirdim. Dili çok akıcıydı ve kitabı gerçekten sevdim. İçinde müstehcen bölümler vardı ama kitabın ana teması aşktı. Konusuna kısaca değinirsem; Joss geçmişinden kaçmak için mezun olur olmaz Dublin Caddesi'nde bir ev kiralar. Ev arkadaşıyla tanışmak üzere yola çıkmışken takside bir adamla pekte hoş olmayan bir şekilde karşılaşır. Takım elbiseli, karizmatik , çekici bir İskoç aksanı olan bu maço tavırlı adam Joss'un aklını başından alır.



''Risk alıp kaybetmekten daha korkunç nedir biliyor musun?'
Başımı hayır anlamında salladım.
'Pişmanlık Joss. Pişmanlık insanı mahveder.''


Joss'u sakın aklı bir karış havada kızlardan sanmayın. Aksine bence çok güçlü bir karakterdi Joss. Yani yaşadıklarına çok üzülmüştüm okurken. Bir de maço tavırlı dediysem kötü çocuk tipinde değildi Braden'nin tavırları. Hatta alakası bile yoktu. Aksine ona çekici bir hava veriyordu ve Joss'da bu çekime içten içe kendini kaptırıyordu. Kitaptaki karakterleri de çok sevdim. Bir ara Adam'ın yaptığı bir davranışa sinir oldum o kadar. Okuyunca belki siz de benim gibi hafiften gıcık kapabilirsiniz ama sonrasında onu da sevdim. Özellikle Ellie 'ye bayıldım. O nasıl bıcır bıcır , tatlı bir şeydir öyle. Kıza sarılasım geldi. Hep öyle bir ablam olsun istemişimdir ben de. Çok şekerdi. Hannah'sa bir diğer favori karakterimdi. Kendisi Ellie'nin üvey kız kardeşi oluyor ama çok sevilesi bir kızdı. Bir kere kitap kurduydu kız daha ne olsun. Yolda giderken bile kitap okuyan benim gibi bir manyaktı yani. Kitabı okumanızı şiddetle tavsiye ederim ama başta da belirttiğim gibi yaşınız çok ufaksa veya müstehcen bölümleri okumaktan çekiniyorsanız, sevmiyorsanız almanızı önermem. Onun dışında bana göre kitap çok çok çok güzeldi. Şimdilik hoşçakalın. Bol kitaplı günler. :)



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder