9 Ağustos 2015 Pazar

Disney Tag

Herkese merhaba. :)
Bu etkinliği bir çok bloger vlog olarak yayınladı aslında ve benim çok ilgimi çeken bir etkinlik oldu. Zaten oldum olası masal kahramanlarına karşı aşırı bir ilgim vardır. Neyse Lafı fazla Uzatmadan maddelere geçeyim en iyisi.





1. Küçük Deniz Kızı : Kendini yaşantısından tamamen aykırı bir dünyada bulan , 'sudan çıkmış balık misali' bir karakter.

Ben bunun için Cehennem Makineleri Serisi'nden Tessa'yı seçtim. O da ağabeyini bulmak isterken kendini bir anda Londra'da olmadık bir yerde buluyordu.





2. Cinderella : Büyük bir değişim geçiren bir karakter.
Ben bunun için Sissoylu Son İmparatorluk'tan Vin'i seçtim. Tam olarak sayılır mı bilmiyorum ama sayılacağını düşünüyorum. Zaten okuyanlarda bilir. Kitabın başlarındaki o ürkek hırsız kız gidip yerine sosyeteye ayak uydurmaya çalışan bir Leydi geliyordu. (Tabi bunun altındaki sırrı okuyunca anlayacaksınız.)








3. Snow White : Çeşit çeşit karakterleri olan bir kitap.
Bunun içinse aklıma direk Taht Oyunları geldi. Bence bu madde için fazlasıyla uygun bir kitap.








4. Uyuyan Güzel : Uyuyakalmanızı sağlayan bir kitap.
Bu maddeyi görür görmez direk Tatlı Bela dedim. Hayır anlamıyorum herkes o kadar çok beğeniyor ki acaba bende mi bir sorun var? Kitabı hiç ama hiç sevemedim. Bir de bu kadar çok seviliyor diye seriyi indirimde bulmuşken komple almıştım. O kitapları napıcam , nasıl okuyucağım hiç bilmiyorum. Kitabı benim için bir tek Travis kurtarıyordu. Onun dışında hiç sevemedim. Zaten yazarın ilk kitabı Araf olan (serinin adını unuttum -,-) serisini de beğenmemiştim ki ilk kitabını okuyup bırakmıştım zaten. Devam edememiştim. Jamie McGuire'yle yıldızım hiç barışmayacak galiba. -,-








5. Aslan Kral : Çocukluğunda travmatik olaylar yaşamış bir karakter.
Bunun için Alaska'nın Peşinde'den Alaska'yı seçtim. Bence yaşadıkları çok zor şeylerdi. Bu yüzden kişiliği de biraz dengesizdi ya. -,- Olsun Alaska'yı seviyorum. :D










6. Güzel ve Çirkin : Seni ebatlarıyla korkutan ama sonunda hikayesini güzel bulduğun canavar gibi bir kitap.
Bunun için Sissoylu'yu düşündüm başta ama onun ikinci maddeye daha çok uyacağını düşündüğümden bunun için Kralkatili Güncesi'nden Bilge Adamın Korkusu'nu seçtim. Aslında bu kitabı daha okumadım ama serinin ilk kitabı olan Rüzgarın Adı'na bayılmıştım. Bu kitap ondan daha kalın olduğu ve seveceğimi daha okumadan bildiğim için bu maddeye Bilge Adamın Korkusu'nu seçtim.







7. Alaadin : İyi ya da kötü sonuçlansa da dileği gerçekleşen bir karakter.
Bu maddee spoiler vermeye gerçekten elverişli ama ne yapayım yani cevap vermem gerek. Bunun için lafı fazla uzatmadan direk Grisha üçlemesinden Alina diyorum ve işin içinden sıvışıyorum.









8. Mulan : Olmadığı biri gibi davranan bir karakter.
Ben bunun için Kurucu'nun Kızı'ndan Ivy'i seçtim. Okuyunlar nedenini bilir. ( Yaşasın okutmak için gaz vermek. :D )









9. Oyuncak Hikayesi : Karakterlerinin hayata gelmesini istediğin bir kitap.
Bunun içinde direk Kaplan Laneti'ni düşündüm. İçindeki hemen hemen bütün karakterleri çok sevmiştim. Hem Prens Dhiren'nin gerçek olduğunu düşününce bile kalbim sıkışıyor. (Tamam sakinim. -,- )









10. Disney Descendants : En sevdiğin kötü karakter.
Ne ilginçtir ki bunun için aklıma aslında tonla karakter geldi. Öncelikle Karanlıklar Efendisi'ni düşündüm ama son kitapta yaptığı bir şey yüzünden onu artık sevmiyorum. Hıh karizması batsın. -,-  Neyse onu geçince aklıma Cinder'den Ay Kraliçesi ( adını unuttum ) geldi. Ama sonra düşündüm ben ondan nefret ediyorum. Yani maddede sevgi kelimesi de var. Ama ben o cadolaz kadını hiç ama hiç sevmiyorum dedim. Ve sonunda Harry Potter'dan Malfoy'u seçtim. Voldemort diyeceğimi sandınız dimi? :D Voldemort'tan nefret etmeyi seviyorum. Kendine has bir tarzı var keratanın ama çok klişe kaçar şimdi dedim ve bizim sarı  oğlanımız Malfoy'u seçtim. Aslında Malfoy bence kötü biri değil yani sadece gıcık ve kendini kötü göstermeye çalışan bir çocuktan ibaret. Ama yine de arada ona gıcık kapmıyorum da değil hani. Ama seni de seviyorum Malfoyyyy. :D


Bu etkinlik bu kadardı. Ben Düşesin Günlüğü'nü etiketliyorum. Tabi isteyen herkes yapabilir. Aslında ben herkesi etiketliyorum. Kolay gelsinnnnnn. :D

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder