12 Temmuz 2015 Pazar

Kuşatma ve Fırtına | Kitap Yorumu

Herkese merhaba. :)
Kuşatma ve Fırtına bittiğinde 'şükür be  sonunda ' dediğim kitaplardan oldu. Bu kitapla alakalı bir şey değildi aslında. Aksine seriye her ne kadar büyük bir kesimin oluşturduğu üzere bayılmış olmasam da yine de ilk kitaptan daha çok sevdim. Kitap bittiğinde rahatlamamın sebebiyse kitabın sonunda bitmiş olması. Bu aralar boş vaktim olsa bile canım kitap okumak istemiyor açıkçası. Sanırım reading slump'a yakalandım. Umarım bu durum çabuk geçer. Gerçekten sinir bozucu. Neyse bunları bırakıp kitabımıza dönersek, kitabı ilk kitaptan daha çok sevdim ama bunun sebebi olayların gidişatı falan değildi. Aksine ilk kitaba oranla çok çok çok çok durağandı. Hatta ilk 50 sayfayı falan zorla okudum desem yeridir. Sadece kitabın son 25 sayfasında bir şeyler olamaya sonunda başlıyordu. Ama o son 25 sayfada gerçekten şaşırdığım olaylar da olmadı değil doğrusu. Bütün bunların yanında ilk kitaptan daha çok sevdim çünkü koskoca seride karşıma sonunda gerçekten sevebileceğim biri çıktı. Prensimiz Nikolai.
Nasıl bir tatlılık , nasıl bir coollluktur o öyle? Ben zaten Nikolai gibi alaycı , zeki , ince fikirli , bir de üstüne yakışıklı ( sanırım biraz fazla övdüm neyse ) erkek karakterleri çok severim. Nikolai'den kitapta biraz daha fazla bahsedilseydi kendisi çoktan aşık olduğum karakterler arasına girmişti bile ama kitabımızın yüzde doksanı Alina'nın kararsızlıkları ve dengesizlikleriyle doluydu. Yani artık Alina'nın bu hallerinden de bana öööö geldi açıkçası. -,- Ama seriyi bitirmek istiyorum artık. Seri kurgu itibariyle gerçekten kaliteli ancak karakterlerine ısınabildiğimi söyleyemeyeceğim malesef. Bu yazımda seriye başlamayanlar için de spoiler vermedim aslında. Eğer seriye başlamak istiyorsanız bir şans verin derim. Belki siz benim aksime fanatiklerinden olursunuz. Seri de sevdiğim bir diğer noktaysa klişeler zincirinden oluşmaması. Dediğim gibi benim için kurgu bakımından geçen ancak karakterler bakımından kalan bir seri oldu kendisi. Üçüncü kitabı da en kısa zamanda okuyup bu devri kapatmayı planlıyorum. Şimdilik bu kadar hoşçakalın. Bol kitaplı günler. :)








Hiç yorum yok:

Yorum Gönder