12 Temmuz 2015 Pazar

D&R Kampanyası | Kitap Alışverişi #5

Herkese merhaba. :)
Dün annemle alışveriş merkezine gitmişken D&R'de neler var neler yok diye bakmak için girdik. Orada 5TL ve 9.90 TL indirimleri vardı ve kendimi tutamayıp Bazıları Kalbini Dinler'i 9.90'a aldım. Arkadaşım da bu kitabı indirimden almıştı ve çok beğenmişti. O da önerince hazır indirimdeyken alayım bari dedim. Aslında
gönül isterdi ki daha fazla alışveriş yapabileyim ama indirimli kitaplardan almak istediğim pek yoktu. Bir de zühürt halime denk geldi sanırım. Gerçi başka bir zaman da D&R'den elimi kolumu sallaya sallaya indirimsiz kitap alabileceğimi sanmıyorum ya. -,- Matilda'yıysa kardeşim kendine aldı ama her ne kadar çocuk kitabı olsa da ben de okumayı planlıyorum. Kurgusu falan çok ilgimi çekti. Ayrıca fantastik kitap okumaktan gına geldiği şu günlerde değişiklik olması için Bazıları Kalbini Dinler'e başladım ve şu an gerçekten çok güzel ilerliyor. Aslında kitaptan büyük bir beklentim yoktu. Belki de bu yüzden düşündüğümden daha çok beğendim bilemiyorum. Romantik komedi filmleri tadında bir kitap. Kitabı okurken kendimi film izliyormuş gibi hissediyorum. Ayrıca karakterleri de (gıcık olanlara bile) ilginç bir şekilde ısındım. Hala indirimdeyken almanızı öneririm. Bu arada Matilda kitabı indirimde değildi. Benim zengin kardeşim gitti , tek başına kitabı buldu ve çatır çatır parasını ödeyip kitabı aldı. Ablasını düşünen yok tabi. -,- Şimdilik bu kadar. Bol kitaplı günler. :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder