3 Temmuz 2015 Cuma

Cinderella | Film Yorumu #1

Herkese merhaba. :)
Ne izlesem ne izlesem diye düşünürken bu tatlı filmi izledim. Evet tatlı. Gerçekten çok sevdim. Aslında bu filmi izlemeyi tercih etmemin bir diğer sebebi de Cinder'i yeniden okumak istemem. Ay Günlüğü Serisi'nin kitapları ilk çıktığında Cinder'i okumuştum ve çok beğenmiştim. Şimdi seriye devam etmek istiyorum ama kafamda ilk kitaptan kalan bazı boşluklar var. Kitabı
unuttuğumu fark ettim ve seriye yazık etmemek adına ilk kitabı baştan okumaya karar verdim. E hal böyle olunca , bu psikolojiyle Cinderella 'nın 2015 yapımı filmini izledim. Film bildiğimiz Külkedisi masalıydı ama oyuncuları , dekorları , uyarlamayı , açıkçası her şeyiyle filmi çok sevdim. Bazı kısımlarda masaldan farklı ilerleyen değişimler vardı ama onları da çok sevdim.
Mesela prensimizle Külkedimiz yani Ella ilk kez baloda değilde ormanda karşılaşıyorlardı. Bu bence çok güzeldi. O sahne favorilerimden oldu. Ayrıca oyuncuları çok sevdim. Yani sanırım küçüklüğümden beri kafamda filmdeki oyuncuları canlandırmışım. Yani hayalimde oluşturduğum karakterlere çok benziyorlardı ve oyunculukları bence çok iyiydi. Mesela Ella yani Külkedisi rolünü canlandıran Lily James'in yüzü , tam da olması gerektiği gibi o kadar masum ve saftı ki. Tam da canlandırması gerektiği karakter gibiydi. Ayrıca Cinder'i bir kez daha okurken de bu karakterleri kafamda canlandırmayı düşünüyorum.


Karakterlerden laf açılmışken Ella'nın üvey annesi ve kız kardeşleri de rolüne tam oturmuştu yani. İzlerken onları boğasım gelmedi de değil şimdi. -,-







Ella'nın balo salonundan girişiyse çok havalıydı. 
Filmden çıkarılabilecek çok güzel anlamlar da vardı bence. Cesur ve iyi kalpli olmak. Keşke hayatımız boyunca hep bu sözü hatırlayıp uygulasak. Belki dünya daha yaşanılabilir bir yer olurdu. Neyse iyice melankolik  konuşmaya başladım. :D
Filmi çok sevdim. Her yaştan izleyicisi olabilecek , insanı sımsıcak sarıp sarmalayan , çok güzel bir filmdi.





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder