1 Temmuz 2015 Çarşamba

Büyü Ustası | Kitap Yorumu

Herkese merhaba. :)
Bu seriyi gerçekten kurgu itibariyle çok özgün buluyorum ve beğeniyorum. Büyü Ustası , Study Serisi'nin 2. kitabı ve genel olarak kitabı sevdim. Sadece sonlara doğru çok kısa bir an sıkıldım. Bunu söylemeden geçemeyeceğim ama onun dışında bol macera ve entrikalı bir kitaptı. Bir de Valek'in kitaba çok geç gelmesinden şikayetçiyim sanırım. El insaf yani 270. sayfada devreye girdi anca.Evet gözüm o kadar Valek'i aradı ki
hangi sayfada geldiğini ezberlemişim. :D
Serinin ikinci kitabı olduğundan konuya pek değinmek de istemiyorum aslında. Spoiler falan veririm şimdi mazallah. Ama kısaca özetlersem ; bu kitabımızda Yelena Ixia'daki idam cezasından kaçmak ve ailesini bulmak üzere , büyü hocası IIrys ile beraber güneye ailesini bulmak üzere yola çıkar. Ailesini bulduğundaysa işler beklediği gibi gitmez. Ailesini bulması spoiler değil bu arada. Zaten kitabın başında ailesini buluyor yani. Daha sonraysa eğitilmek üzere okul gibi (ne olduğunu unuttum ya da zaten hiç bilmiyordum neyse bunu geçelim -,- ) bir yere gider.



Bu kitapta Valek'ten çok daha fazla etkilendim. Adam gölge gibi. Nereden çıkacağı hiç belli olmuyor. Ayrıca Yelena'nın erkek kardeşine gıcık oldum. Nedenini kitabı okuyunca zaten kendiniz anlayıp belki de bana hak vereceksiniz.
Kitap kesinlikle bir aşk kitabı değil. Yani eğer çok fazla romantizm sevmiyorsanız size göre diyebilirim. Yani ilk kitaba göre bu kitapta aşk biraz daha fazlaydı ama dediğim gibi macera daha baskın geliyordu.

İlk Kitabın Yorumu İçin TIK TIK

Seriye hala başlamadıysanız veya teredütleriniz varsa onları bir kenara bırakın ve seriye bir şans verin. Emin olun başladığınızda zaten devam etmek isteyeceksiniz. Şimdilik hoşçakalın. Bol kitaplı günler. :)



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder