5 Temmuz 2015 Pazar

Bir Yaz Gecesi Rüyası | Kitap Yorumu

Herkese merhaba. :)
Bu sabah itibariyle ilk tiyatro kitabımı ( tiyatro kitabı kulağa biraz tuhaf geldi ama neyse -,- ) bitirmiş bulunmaktayım. Okumaktan büyük zevk aldım ki burada Shakespeare'den bahsediyoruz. Bu Oyunu uzun zamandır okumayı çok istiyordum. İlk kez 'Ölü Ozanlar Derneği'  romanında görmüştüm ve çok ilgimi çekmişti. Bir oturuşta okuyup bitirdiğim bir kitap oldu. Kitabımız aslında birazcık Yunan mitini konu alıyor ve içişnde fazlasıyla Yunan ismi geçiyor. Okurken başta kafamın karışacağını düşünmüştüm ama hiç karışmadı. Sahnelenmiş halini izlediğimde çok daha fazla keyif alacağımı düşünüyorum. Puck karakterini çok sevdim. Yaptığı oyunbazlıklardan da keyif aldım. Shakespeare'in dili dönemine oranla hatta kendi dönemimize oranla bile muhteşem. Oyunda ince espriler de vardı ve onları da çok sevdim. Shakespeare'in başka eserlerini de okumayı çok istiyorum. 




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder