13 Temmuz 2015 Pazartesi

Bazıları Kalbini Dinler | Kitap Yorumu

Herkese merhaba. :)
D&R' nin 9.90 indiriminden arkadaşımın önerisiyle aldığım bir kitaptı Bazıları Kalbini Dinler. Aslında öyle pek bir beklentim de yoktu açıkçası. Alınacaklar listemin başlarında bile değildi ancak indirimde görünce fırsat bu fırsat alayım bari dedim. Fantastik kitaplardan bana artık gına geldiği reading slump yaşadığım şu son günlerde bana bu kitap inanılmaz iyi geldi. Reading slump'tan çekti çıkardı valla. Oldukça güzeldi ve dili çok akıcıydı. Hal böyle olunca da bir çırpıda bitti. Romantik komedi filmleri tadında bir kitaptı. Kitabı okurken kendimi bir romantik komedi filmi izliyormuş gibi hissettim. Bol bol güldüm. Uzun zamandır bir kitabı okurken bu kadar çok güldüğümü hatırlamıyorum. Kitabımızın konusuysa; Kensington 'nun ( yani kısaca Kenzi ) mutlu bir ilişkisi vardır ve nişanlısıyla çok mutludur. (!) Ailesi de ilk kez onun hakkında bir şeyi onaylamaktadır. Nişanlısı ailesinin yaşamasını istediği hayata çok uygundur ancak her şeyin yolunda gittiğini zanneden Kenzi'nin hayatına beklenmedik biri girer.

Eski sevgilisi Shane , Kenzi'nin çalıştığı şirkette açacağı işletmenin işlerini yürütmek ister. Kenzi'nin hayatı çok kısa bir zamanda bu beklenmedik misafirle beraber karman çorman olur. Shane , Kenzi'nin filmlere olan tutkusundan ilham alarak sinema - restoran gibi bir işletme açmak ister. Kenzi'ninse bu işi bağlaması gerekmektedir çünkü işi tehlikededir. Shane'ninse anlaşmayı yapmak için bir şartı vardır. Kendi seçtiği 10 romantik komedi filminden bir sahneyi Kenzi'yle canlandırmak istemektedir. Çok çok çok çok güzeldi. Bol bol güldüm , şaşırdım , bazı karakterlere karşı sadistçe düşünceler geliştirdim. Resmen kitabın içine girdim. İyi ki indirimde görmüşüm de kitabı alıp okumuşum diyorum. Ayrıca kitabın içinde geçen filmleri de çok merak ediyorum ve izlemeyi planlıyorum. Size de hazır indirim devam ederken bir an evvel kitabı almanızı öneririm. Şimdilik hoşçakalın. Bol kitaplı, güzel günler. :)



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder