25 Haziran 2015 Perşembe

Zümrüt Yeşil | Kitap Yorumu



Bir seriye daha veda ettim Zümrüt Yeşil'le. O yüzden şu an biraz içim buruk açıkçası. Genel olarak sevdiğim bir seriydi Aşk Tüm Zamanların İçinden Geçer. Hatta bu seriyi okumak için geç bile kaldım ki çıktığı zamandan beri içim içimi yemiştir okuyamadım diye. Neden seriyi okumayı bu kadar geciktirdim inanın hiçbir fikrim yok ama en azından geç oldu da güç olmadı diyerek konumuza dönelim.
Seri bende derin izler bıraktı mı derseniz size hayır derim ama seri her şeyiyle belki biraz garip kaçacak ama sıcacık , yumuşacık , insanı sarıp sarmalayan , zamanda yolculuk ettiren bir seriydi. Eğer başlayıp başlamama konusunda tereddüt yaşıyorsanız en azından ilk kitabına bir şans vermenizi öneririm. Zaten seriye bir kere başladıktan sonra siz daha ne olduğunu anlayamadan bitiriveriyorsunuz. Kitapları kalın gibi gözükse de aslında göründüğü kadar kalın da değil yani bu anlamda da gözünüz korkmasın. Zaten yazarın dili de oldukça akıcı. 





İLK İKİ KİTABI OKUMAYANLAR İÇİN SPOİLER !


Bildiğiniz üzere Gwendolyn'nin başı Kont'la tehlikededir. Bu yetmezmiş gibi bir de buna aşk acısı eklenir. Zaten Gideon'la ilişkileri anlamlandıramadığı bir şekilde çalkantılıdır. Üstüne bir de şu kehanet eklenince Gwendolyn'in yaşamı karman çorman olur. İşte ilk iki kitapta bunlar olaylar olaylar içinde anlatılıyor. Son kitabımızdaysa her şey çözüme kavuştu kavuşmasına sanki yine de bir şeyler eksik bitti gibi. Yani keşke yazar yazmışken bir bölümcük daha fazla yazsaymış da o soru işaretini de ortadan kaldırsaymış demedim de değil şimdi. 



SPOİLER BİTTİ !


Bir de sonu orjinal bitmedi açıkçası. Yani ben öyle biteceğini daha serinin başından kısmen anlamıştım doğrusu. Bundan hareket le ya benim altıncı hislerim aşırı kuvvetli ya da yazar her şeyi direk yazıp geçmiş. Artık bilemiyorum orasını. Ama yine de sonunu sevdim. Seriyi sevdim. Zaten kapaklara aşık olduğumu söylememe bile gerek yok sanırım. Geçmişe gidiş gelişler yerli yerindeydi yani insanın kafası karışmıyordu. Bu konuda yazarı gerçekten başarılı buldum. Düşünüyorum da herhalde ben yazsaydım , okuyucuların geçmiş - şimdi derken nevri dönerdi. -,-

Şimdilik hoşçakalın. Bol kitaplı günler. :)











Hiç yorum yok:

Yorum Gönder