15 Haziran 2015 Pazartesi

Tatlı Bela Kitap Yorumu

Herkese merhaba. :)
Aslında bu aralar canım hiç mi hiç kitap okumak istemiyor ama bununla savaşıyorum resmen. Kafamı dağıtmak için Tatlı Bela'ya başladım. Aslında çok da güzel dağıttı ama ne bileyim bişeyler eksikti. Yani kitap iyiydi , hoştu , okuması kolaydı , okurken eğlendim falan filan da hiç merak ettiğim
bişey olmadı yani her şey kabak gibi meydandaydı. Bazı yerlerde bunaldım bile ama Travis gibi bir karakter olduğu sürece sıkılmakta pek mümkün olmuyor. Bazı yerlerde Abby sinir oldum. Cidden boğasım bile geldi. Sırf bende mi o duygu oldu bilmiyorum ama cidden bazen sinir bozucu davranışları oldu şimdi. Hayır yani kız ne istediğini bilmiyordu ki ben prensip olarak ne istediğini bilmeyen karakterlere gıcık olurum. Abby ne istediğini bilmese de , mırın kırın etse de -,- , ne istediği aslında kitabın başından beri ortadaydı da neyse susuyorum. -,- 
Kitabımız aslında iyi kız , kötü çocuk konulu. Ben her ne kadar bu tip kurgulara devasa bir önyargıyla yaklaşsam da Tatlı Bela'ya bir şans verdim. Aslında ortada tam anlamıyla bir kötü çocuk da yoktu yani Travis şeker gibi çocuktu şimdi. Dersleri de çok iyiydi. Dövüşmeyi de kötü huydan sayarsak , ha unutmadan kızlara karşı olan tutumunu da sayarsak ki görmezden gelinmeyecek kadar çapkın biridir kendisi -,- , kötü çocuk katagorisine girebilir. Ama tabi bence değil. 
Neyse işte konuyu da anlatamıyorum ki çünkü belli bir konu yok hani. Ama kısaca toparlarsam eğer ; Abby , arkadaşı America ile beraber geçmişinden kaçıp üniversite için başka bir şehre ( neresi unuttum -,-) gidiyor. Orada Travis Maddox ile tanışıyor. Travis , America'nın erkek arkadaşının kuzeni. Travis bir dövüşçü ve deyim yerindeyse tam bir zampara. Bu yüzden kötü bir şöhreti var ve herkes ondan çekiniyor. Ama aslında dövmelerine ve gelişmiş ( feci kaslı bişey -,-) vücuduna aldanmazsanız tam sıkmalık bir çocuk hani. Dersleri falanda çok iyi ama işte elalemin ağzı da torba değil ki büzesin. -,- Neyse Travis Abby'le arkadaş olmak için girişimlerde bulunuyor ama Abby başkalarının düşüncelerine çok fazla önem veren biri olduğundan başlarda çekiniyor. Ama sonraları kendini Travis'e kaptırıyor. Ha unutmadan yaptığı nazları saymazsak. -,- Bunlar spoiler değil çünkü kitabın ana teması bunun üzerine kurulu yani.

En çok da Travis'in Abby'e ''Güvercin'' demesini sevdim. Bence çok tatlıydı ve ben böyle bi hitabı daha önce duymamıştım hani. 
Kitap genel olarak gerçekten eğlenceliydi ama dediğim gibi bir şeyler eksikti. Yani öyle heyecandan hop oturup hop kalkmadım ama okunması falan kolaydı. Boş zamanlarda okunabilecek bir kitap. Ama ben kitaba bayılan  o büyük kesimden malasef olamadım. Aslında kitapta Travis gibi bir karakter olmasaydı okuyabileceğimi bile sanmıyorum. Bir şans verirseniz seven kesimden olabilirsiniz bilemiyorum ama ben yakın bir gelecekte seriye devam etmeyi planlamıyorum.
Şimdilik hoşçakalın. Bol kitaplı günler. :)



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder